Gå til innhold

Addiction: Genialt Skihopp spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil bare dele et spill med dere som jeg har blitt avhengig av. Hver sin smak men jeg digger det etter å ha fått til litt.

http://www.mediamond.fi/

Bare demo her selv om jeg har kjøpt fullversjonen  :blush:

5774451[/snapback]

en klassiker som har vært ute i mange år nå, men likevel bra spill :)

Skrevet

Synes 2'eren var best jeg, selv om grafikken er mye dårligere. Er en del timer jeg og kamerater har brukt på det spillet. :)

Skrevet (endret)

Er det noen som kan fortelle meg hvordan man gjør et nedslag her?

Går på snørra hele tiden :hm:

EDIT: neste gang skal jeg lese bruksanvisningen før jeg spør :blush:

Endret av MikeLevy
Skrevet

Klikk med både høyre og venstre samtidig for å få et sikkert nedslag, men dette er ikke telemark stil og vil dermed ikke gi noen gode stil karakterer.

Vet ikke om det er forskjell på bare høyre eller bare venste, men av det jeg har oppfattet det, så er det valgfritt venstre eller høyre som gjør at du tar telemarknedslag. Og så bør du også trykke ikke NÅR du lander men litt før :D

Skrevet

Investerte i dette søte spillet jeg også, men hopper fortsatt som en kråke dvs. maks 100 meter som vil si rett over kulen i de fleste bakkene.

Noen som har noen tips til å få bedre sats? Vil gjerne ned til K-punkt :thumbup:

Skrevet (endret)

Last ned denne replayen, og se hvordan det skal gjøres :D

http://www.mediamond.fi/dsj3/replays/Slove...-%20323.48m.rpl

Legg i replay mappen og så kan du se den ingame. Dette er verdens lengste hopp da... men det ser jo helt mystifistisk ut ettersom det ser ut som at tyngdekraften går feil vei noen sekunder :)

Kan være noe med vinden.

Men tips..

Trykk ned begge knappene når du skal ta sats. Bøy deg passende forover. Ikke helt ned for da stuper du for lett. Når du kommer litt ned i bakken så press på litt. dvs at du skal bøye deg litt nedover og så lander du enten med begge musetastene eller bare en for stil karakterer, men merk at hvis du kommer veldig langt og ikke er sikker på om du klarer å lande så er det best med begge. Da kan du også bare la det gli litt lenger før du må lande.

Endret av Edmund Blackadder
Skrevet

Takker så mye for hjelpen

Er blitt helt avhengig av denne lille perlen av et spill :love:

Personlig beste: 286 meter i Slovenia

Noen andre med spenstige rekorder?

• 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...