Gå til innhold

Hva er dine topp 5 anime serier?


Gjest Slettet-lQle7N2M

Anbefalte innlegg

1. Begge er lagert så flest mulig skal like dem.

 

2. Begge handler om hovedsaklig 3 personer og i begge 2 gutter og en jente.

 

3. Begge har ikke noe (såvidt jeg har fått med meg) annet enn at hovedkarakteren, henholdsvis Naruto og Ash (faen danse for en hukomelse det er på meg ;) ) skal bli bedre og komme til toppen, Naruto vil bli hokage og Ash vil "get em all" og bli den beste pokemon treneren.

 

4. Begge er i alternative virkligheter, uten så mye teknologi og mas som vi har i denne verdenen.

 

Kan sikkert komme på en del mer, men dette får holde for nå :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Begge er lagert så flest mulig skal like dem.

 

2. Begge handler om hovedsaklig 3 personer og i begge 2 gutter og en jente.

 

3. Begge har ikke noe (såvidt jeg har fått med meg) annet enn at hovedkarakteren, henholdsvis Naruto og Ash (faen danse for en hukomelse det er på meg ;) ) skal bli bedre og komme til toppen, Naruto vil bli hokage og Ash vil "get em all" og bli den beste pokemon treneren.

 

4. Begge er i alternative virkligheter, uten så mye teknologi og mas som vi har i denne verdenen.

 

Kan sikkert komme på en del mer, men dette får holde for nå :thumbup:

5922596[/snapback]

 

OK, punkt 4 kan jeg gå med på... begge to er i utrolig liknende settinger.

 

Men det at de er laget for mange er da noe de fleste slike serier prøver på, da de får mer publikum.

Og Naruto har i det siste lagt meget stor fokus på de "rundt" de opprinnelige hovedkarakterene. Noe jeg slker, da man får en utrolig god bakgrunnhistorie for alle karakterene. Nokså unikt.

 

Og Naruto har da større mål... knuse Akutski, få slutt på Orochimaru og skaffe tilbake Sasuke. Jeg mener i alle fall at vi hører meget lite om å bli Hokage, men derimot mer og Akutski og Orochimaru.... ja, også Sasuke, hvoren Naruto venter på "the long awaited mission" :)

Lenke til kommentar
har bare sett naruto jeg... tenkte jeg snart skulle begynne på Initial D...

er det noen av disse seriene som er humoristiske og gjerne litt ninja/karate/samurai aktig??

driver naruto på med fillers enda eller er det over?

5916411[/snapback]

 

Naruto holder fortsatt på med fillere ja. Men det er snakk om at de skal bli ferdige innen noen uker.

 

Likte du naruto så kommer du garantert til å like "Bleach" alle som liker naruto liker bleach :D

5916507[/snapback]

Er 26 uker/episoder med fillers igjen. Så det tar sin tid ;)

5922590[/snapback]

UFF! uttpå høsten/vinteren en gang da altså:p hvis de ikke utsetter det igejn.. :whistle:

Lenke til kommentar
1. Begge er lagert så flest mulig skal like dem.

 

2. Begge handler om hovedsaklig 3 personer og i begge 2 gutter og en jente.

 

3. Begge har ikke noe (såvidt jeg har fått med meg) annet enn at hovedkarakteren, henholdsvis Naruto og Ash (faen danse for en hukomelse det er på meg ;) ) skal bli bedre og komme til toppen, Naruto vil bli hokage og Ash vil "get em all" og bli den beste pokemon treneren.

 

4. Begge er i alternative virkligheter, uten så mye teknologi og mas som vi har i denne verdenen.

 

Kan sikkert komme på en del mer, men dette får holde for nå :thumbup:

5922596[/snapback]

 

OK, punkt 4 kan jeg gå med på... begge to er i utrolig liknende settinger.

 

Men det at de er laget for mange er da noe de fleste slike serier prøver på, da de får mer publikum.

Og Naruto har i det siste lagt meget stor fokus på de "rundt" de opprinnelige hovedkarakterene. Noe jeg slker, da man får en utrolig god bakgrunnhistorie for alle karakterene. Nokså unikt.

 

Og Naruto har da større mål... knuse Akutski, få slutt på Orochimaru og skaffe tilbake Sasuke. Jeg mener i alle fall at vi hører meget lite om å bli Hokage, men derimot mer og Akutski og Orochimaru.... ja, også Sasuke, hvoren Naruto venter på "the long awaited mission" :)

5922634[/snapback]

 

Så du mener at når de eventuelt får tilbake Sasuke så er serien slutt..? Sasuke delen er bare slik jeg ser det en liten avstikker for naruto på vei til toppen :) Akutski har jeg ikke hørt om tror jeg, er det noe som foregår nå i fillersene..?

Lenke til kommentar
har bare sett naruto jeg... tenkte jeg snart skulle begynne på Initial D...

er det noen av disse seriene som er humoristiske og gjerne litt ninja/karate/samurai aktig??

driver naruto på med fillers enda eller er det over?

5916411[/snapback]

 

Naruto holder fortsatt på med fillere ja. Men det er snakk om at de skal bli ferdige innen noen uker.

 

Likte du naruto så kommer du garantert til å like "Bleach" alle som liker naruto liker bleach :D

5916507[/snapback]

Er 26 uker/episoder med fillers igjen. Så det tar sin tid ;)

5922590[/snapback]

 

26 episoder igjen?? Men det har jo blitt sakt at de skal bli ferdige innen noen uker?

 

Hvor har du fått den informasjonen fra??

Lenke til kommentar
1. Begge er lagert så flest mulig skal like dem.

 

2. Begge handler om hovedsaklig 3 personer og i begge 2 gutter og en jente.

 

3. Begge har ikke noe (såvidt jeg har fått med meg) annet enn at hovedkarakteren, henholdsvis Naruto og Ash (faen danse for en hukomelse det er på meg ;) ) skal bli bedre og komme til toppen, Naruto vil bli hokage og Ash vil "get em all" og bli den beste pokemon treneren.

 

4. Begge er i alternative virkligheter, uten så mye teknologi og mas som vi har i denne verdenen.

 

Kan sikkert komme på en del mer, men dette får holde for nå :thumbup:

5922596[/snapback]

 

OK, punkt 4 kan jeg gå med på... begge to er i utrolig liknende settinger.

 

Men det at de er laget for mange er da noe de fleste slike serier prøver på, da de får mer publikum.

Og Naruto har i det siste lagt meget stor fokus på de "rundt" de opprinnelige hovedkarakterene. Noe jeg slker, da man får en utrolig god bakgrunnhistorie for alle karakterene. Nokså unikt.

 

Og Naruto har da større mål... knuse Akutski, få slutt på Orochimaru og skaffe tilbake Sasuke. Jeg mener i alle fall at vi hører meget lite om å bli Hokage, men derimot mer og Akutski og Orochimaru.... ja, også Sasuke, hvoren Naruto venter på "the long awaited mission" :)

5922634[/snapback]

 

Så du mener at når de eventuelt får tilbake Sasuke så er serien slutt..? Sasuke delen er bare slik jeg ser det en liten avstikker for naruto på vei til toppen :) Akutski har jeg ikke hørt om tror jeg, er det noe som foregår nå i fillersene..?

5922870[/snapback]

Ok, hvis jeg husker riktig er Akutski den gjengen som Itachi og de er med i, og de er jo på jakt etter Naruto. Sasuke er også på jakt etter Akutski.

Og det er ikke en sentral del av fillersene, siden det har vært oppe i hovedhistorien mange ganger.

 

At det var 26-fillerser igjen fant jeg ut ved å se introen på nest nyeste Naruto-episode. Stod der.

Lenke til kommentar

Mixel: Det at det var 26 fillers igjen var kun en spøk fra Dattenbayo :)

Står kun 3 uker igjen med fillers på aller nyeste episode.

 

Akutski er hvor Itachi er med ja... og virker til å være en mye større trussel enn Orochimaru. Dog Orochimaru er en stor trussel mot Leaf.

Akutski er altså ute etter Naruto... eller Kyubi for å være mer spesifik.

 

De spiller altså en meget stor rolle fremover.... :)

Lenke til kommentar
Mixel: Det at det var 26 fillers igjen var kun en spøk fra Dattenbayo  :)

Står kun 3 uker igjen med fillers på aller nyeste episode.

 

Akutski er hvor Itachi er med ja... og virker til å være en mye større trussel enn Orochimaru. Dog Orochimaru er en stor trussel mot Leaf.

Akutski er altså ute etter Naruto... eller Kyubi for å være mer spesifik.

 

De spiller altså en meget stor rolle fremover....  :)

5924571[/snapback]

 

 

Fremover er det vel Kakashi Guiden som skal gå, så blir vel ikke mye om Naruto og Akutski da.

Noen som vet hvor lenge denne kakashi delen skal vare?

Lenke til kommentar

*tilbake on-topic*

1. Gundam Seed - Den første animeserien jeg så som jeg faktisk bestilte og betalte etter å ha sett den ^_^

2. Hellsing - Arucard/Alucard & Seras Victoria = <3

3. Bleach (Kjipt etter at de kom tilbake fra Soul Society tho, hvem i helgeland bryr seg om "bounts"? T_T)

4. Trigun - Regnes vel nesten som en klassiker innen anime.

5. RahXephon - Veldig spesiell mecha-anime, annerledes enn det meste.

Lenke til kommentar
Mixel: Det at det var 26 fillers igjen var kun en spøk fra Dattenbayo  :)

Står kun 3 uker igjen med fillers på aller nyeste episode.

 

Akutski er hvor Itachi er med ja... og virker til å være en mye større trussel enn Orochimaru. Dog Orochimaru er en stor trussel mot Leaf.

Akutski er altså ute etter Naruto... eller Kyubi for å være mer spesifik.

 

De spiller altså en meget stor rolle fremover....  :)

5924571[/snapback]

Awg. Jeg som hadde tenkt å kutte ut naruto i 26 uker for å så begynne igjen. For en teit spøk :ermm:

Lenke til kommentar

1. Samurai X (manga animen, den seriøse)

2. TOKKO

3. Night Head Genesis (2006 modellen)

4. Witchblade

5. Utewaeurumono

6. Full metal panic

7. Fate-stay Night

8. Gantz

9. Monster

10. Bleach

11. Elfen Lied

12. Basilisk

13. Flame of Recca

14. Ikkioutousen

15. Figthing Beauty Wulong

16. Chrno Crusade

 

Stoppa her ej, :tease: .

Endret av hrrr
Lenke til kommentar

Ser at Hellsing og Wolfs Rain er med på mange lister. Jeg må benytte anledningen til å trekke fram Record of Lodoss War. Denne serien er vel kanskje mer rettet på et ungt publikum, men jeg likte den veldig godt(første manga jeg så). Når det kommer til filmer...Vampire Hunter D og Vampire Hunter D Bloodlust er store favoritter.

 

Wollis :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...