Gå til innhold

Hva er dine topp 5 anime serier?


Gjest Slettet-lQle7N2M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Wolf's Rain.

2. Cowboy Bebop.

3. Neon Genesis Evangelion.

4. Samurai Champloo.

5. One Piece, Gantz, Hellsing, Naruto, Ghost In The Shell:Standalone complex, Eureka seven, Samurai 7, Chobits, Green Green, Great Teacher Onizuka, Azumanga Daioh, Full Metal Alchemist, Onegai Sensei, Elfen Lied, FLCL(furikuri), Hunter X Hunter, Serial experiments: Lain, Bleach, Black Lagoon, Hikaru No Go, Scryed, Death Note.

:whistle:

Lenke til kommentar
1. InuYasha

 

Har ikke sett flere enn det. Er heller ikke ferdig enda med InuYasha, men elsker å se på det :wee:

8269732[/snapback]

 

Hvor mange episoder er det av inuyasha egentlig?

 

Jeg syntes det ble for kjedelig etterhvert, ting begynte å repetere seg...

Sånn som at kagome ble tatt av et elleranna monster eller en slemming, og inuyasha kommer alltid i siste liten og redder kagome.

Eller hva? megalenge sia jeg følgte med på det da x)

Lenke til kommentar
1. InuYasha

 

Har ikke sett flere enn det. Er heller ikke ferdig enda med InuYasha, men elsker å se på det :wee:

8269732[/snapback]

 

Hvor mange episoder er det av inuyasha egentlig?

 

Jeg syntes det ble for kjedelig etterhvert, ting begynte å repetere seg...

Sånn som at kagome ble tatt av et elleranna monster eller en slemming, og inuyasha kommer alltid i siste liten og redder kagome.

Eller hva? megalenge sia jeg følgte med på det da x)

8310822[/snapback]

Stemmer det :wee: Hender ofte InuYasha kommer akkurat i tide og redder Kagome, eller en annen venn. InuYasha er faktisk på 167 epsioder, og 4 filmer.

 

Når du nærmer deg epsiode 100, og utover, det er da det er mest morsomst og spennende, syns jeg. Alltid spennende når Naraku (rival bossen ville jeg kalt ham) begynner å blande seg inn i episodene. Så møter du på en morsom og ganske slem gjeng, The Band Of Seven, litt før og etter episode 100. Så har du jo og de kjekke episodene når InuYasha-familien (hundefamilien), skal sloss mot panterfamilien (kattefamilien blir vel litt enklere å si). Da blir det jo Dog vs. Cat :)

 

Koga, lederen av ulvefamilien, er jo òg forelska i Kagome. Derfor krangler InuYasha og Koga en god del :wee:

 

Jeg er på episode 126 nå, og det ser ille ut for InuYasha og gjengen. Naraku har nemlig endelig blitt full-demon, og har dermed fått en krafig styrke. Han begynner også få tak i alle bitene av The Sacred Jewel.

 

InuYasha sin bror er jo ganske tøff, Sesshomaru. De to krangler som regel. Sesshomaru er som regel sint på InuYasha siden han har sverdet Tetsusaiga (som han fekk av faren sin), som er et knallbra kamp-sverd. Det kan drepe 100 demoner i et slag. Sesshomaru derimot fekk sverdet Tenseiga, som kan redde 100 demoner i et slag, han kan ikke drepe med det sverdet, med mindre motstanderen er helt total grusom, slik som i siste episode med Cat vs. Dog.

Men videre i InuYasha episodene blir Sesshomaru mer og mer "glad" i InuYasha. Det samme skjer med InuYasha. De krangler ikke hver gang de støter på hverandre.

 

Nja :)

Lenke til kommentar
1. InuYasha

 

Har ikke sett flere enn det. Er heller ikke ferdig enda med InuYasha, men elsker å se på det :wee:

8269732[/snapback]

 

Hvor mange episoder er det av inuyasha egentlig?

 

Jeg syntes det ble for kjedelig etterhvert, ting begynte å repetere seg...

Sånn som at kagome ble tatt av et elleranna monster eller en slemming, og inuyasha kommer alltid i siste liten og redder kagome.

Eller hva? megalenge sia jeg følgte med på det da x)

8310822[/snapback]

Stemmer det :wee: Hender ofte InuYasha kommer akkurat i tide og redder Kagome, eller en annen venn. InuYasha er faktisk på 167 epsioder, og 4 filmer.

 

Når du nærmer deg epsiode 100, og utover, det er da det er mest morsomst og spennende, syns jeg. Alltid spennende når Naraku (rival bossen ville jeg kalt ham) begynner å blande seg inn i episodene. Så møter du på en morsom og ganske slem gjeng, The Band Of Seven, litt før og etter episode 100. Så har du jo og de kjekke episodene når InuYasha-familien (hundefamilien), skal sloss mot panterfamilien (kattefamilien blir vel litt enklere å si). Da blir det jo Dog vs. Cat :)

 

Koga, lederen av ulvefamilien, er jo òg forelska i Kagome. Derfor krangler InuYasha og Koga en god del :wee:

 

Jeg er på episode 126 nå, og det ser ille ut for InuYasha og gjengen. Naraku har nemlig endelig blitt full-demon, og har dermed fått en krafig styrke. Han begynner også få tak i alle bitene av The Sacred Jewel.

 

InuYasha sin bror er jo ganske tøff, Sesshomaru. De to krangler som regel. Sesshomaru er som regel sint på InuYasha siden han har sverdet Tetsusaiga (som han fekk av faren sin), som er et knallbra kamp-sverd. Det kan drepe 100 demoner i et slag. Sesshomaru derimot fekk sverdet Tenseiga, som kan redde 100 demoner i et slag, han kan ikke drepe med det sverdet, med mindre motstanderen er helt total grusom, slik som i siste episode med Cat vs. Dog.

Men videre i InuYasha episodene blir Sesshomaru mer og mer "glad" i InuYasha. Det samme skjer med InuYasha. De krangler ikke hver gang de støter på hverandre.

 

Nja :)

8334339[/snapback]

 

Jeg liker Sesshoumaru, han er kul ;P

Også lurer jeg på hvordan serien ender :hmm:

 

Jaja, du burde se Gundam Seed etter du er ferdig med Inuyasha.

Høyst anbefalt :yes:

Lenke til kommentar

De tre seriene du nevner, CB, er alle steingode serier. Så GitS 2: Innocence i kveld; genialt.

 

Nevner 5 serier i tilfeldig rekkefølge:

 

Ghost in the Shell

Fullmetal Alchemist

Elfen Lied

Rurouni Kenshin

Samurai Champloo

 

Ellers har vi Hellsing, Neon Genesis Evangelion, Project ARMS (Hadde anime'n vært like bra som mangaen hadde dette vært nr. 1), Last Exile, osv.

Endret av BrageC
Lenke til kommentar

I tilfeldig rekkefølge:

 

Trigun

Yamato Nadeshiko Shichi Henge (aka Perfect Girl Evolution)

Saiunkoku Monogatari

Fullmetal Alchemist

Gundam Seed

 

ack! vil ha med Full Metal Panic og Get Backers også~! T_T Og D. Grayman og Princess Princess og E's Otherwise (omg, det er lenge siden jeg har sett den!!) og Hunter x Hunter og Neon Genesis Evangelion og Glass Mask (2005) og One Piece og Nodame Cantabile og....

 

...Jeg kan visst holde på i det uendelige... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...