Gå til innhold

TES: Oblivion Karakterskaping .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei igjen.

 

Fin link. Jeg gleder meg vanvittig til spillet kommer i posten.

 

Det jeg lurer på er:

 

Finnes det noen i dag som gidder å spille lange rollespill som warrior, kriger, berserk barbar osv.?

Jeg mener, det eneste du gjør er å gå rundt å hakke monstre i stykker. Blir en smule kjedelig i lengden.

 

Jeg spiller alltid en person som kan bruke magi. Da kan man iallefall få masse variasjon i de forskjellige formlene og magien.

 

Også blir man etterhvert sinnsyk sterk.

En vanlig barbar virker på meg som veldig ensformig.

 

Eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
Faen jeg gleder meg til å lage min Dark Elf ved navn Drizzt Do'urden :dribble:

Steed skal han være  :w00t:

5766014[/snapback]

 

 

Hvorfor klarer ikke folk å bare lage en person utfra sin egen fantasi?

Ta f.eks et hvilket som helst online fantasy-spill. Der møter du utallige varianter av Legolas (Leegolas, Legolass, Leggolasser, Liegolas)

Drizzt'do Urden (Dritzz, Dirzzt, Drizzit)

Aragorn (Agarorn, Arragorn, Arrygorn)

 

 

Hva med å bare trene opp fantasien sinn litt og lage en helt egen fyr! Det er jo en mye større glede å gjøre det, enn å plagiere en allerede ferdig person.

 

Selv skal jeg spille en custom built class jeg kaller Night Runner. En klasse med hovedvekt på security, illusion, shortblade, mercantile og light armor.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Hva med å bare trene opp fantasien sinn litt og lage en helt egen fyr! Det er jo en mye større glede å gjøre det, enn å plagiere en allerede ferdig person.

5766999[/snapback]

Eg lagar vanlegvis ein inkarnasjon av meg sjølv. Eg tek mitt eige namn, eventuelt med eit lite tillegg, og velger klasse og alignment etter det som passar min eigen personlegdom. Noko som gjer at eg har det med å ende opp som ein variant av neutral good wizard. :)

 

Ikkje særleg oppfinnsamt det heller, men det blir i alle fall "ein heilt eigen fyr".

 

Eg trur det finst to typar rollespelarar: dei som plasserar "seg sjølv" inn i spelet, og dei som spelar ein annan karakter.

 

On-topic:

Eg synest det er litt dumt at ein ikkje kan nå like høgt level med alle konfigurasjonar...men dette var vel gjort på samme måte i Morrowind òg?

 

Kay

Lenke til kommentar
Nei, WP øker ikke fatigue ser det ut som. Så hva er da poenget med mye WP? Og hva er poenget med fatigue? Svømming? :S

5766982[/snapback]

 

 

WP øker resistansen din mot magi

5767133[/snapback]

 

Leste et eller annet sted at WP styrer hvor fort du regenererer magicka.

Er dette helt på viddene, eller...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...