Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny game PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, sef.

4 ide enheter, enten det er hardisker eller cd-rom

sata kommer utenom, det slipper liten rolle om det er sata1 eller sata-2 harddisk såvidt jeg forstår der begge kan brukes som sata-1.

er egentlig mindre viktig.

 

lydkort er viktig hvis du ikke skal kjøpe lydkort utenom. selv kjøpte jeg et lydkort til 236 kr bulk, men kan likegodt ha det integrert. så fordel med 7.1 siden en del har det,

Asus vet jeg skal være overklokkingsvennlig kort. greit å kjøre 2.7ghz uten noe problem.

 

måtte voltmodde det jeg har nå for å få mer strøm.

 

men forhør deg gjerne om hovedkort, på hovedkort forum anngående komplet. med 7.l1 lydkort etc

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

det hk var sli for 2 skjermkort i tilfelle du skulle handle 2 skjermkort et nå et i framtid.. ellers pga det var 200 sider forum for det kortet

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307700&view=detailed

 

har 7.1, har sli, har sata-2, støtter ikke x2

 

Manuell innstilling Kjernespenning for prosessor, minnespenning, FSB forhåndstall (CPU:PCI), FSB ratio (CPU:minne)

 

men drop x2 siden det er anti cs cpu

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=351688

 

her ser du 200 sider

jeg har asrock agp/pci-e som har 100 sider forum som har vært til utrolig hjelp, det er verdt hver eneste ekstra krone får kunnskapen du får med, med prøving og feiling, oc etc , modding, hva enn det måtte være.

 

forde om du har støtte for 2x7900gt så trenger du det ikke, gjør ikke noe om du har det.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Gainward GeForce 7900GT...............2995

ECS NFORCE4-A939..........................590

AMD Athlon 64 3700+ 2.2GHz...........1995

TwinMOS PC3200 1024MB..................699

 

dette er oppsettet jeg tenker på å kjøpe nå. Men vurderer å kjøpe en harddisk med også..... vil denne passe på hovedkortet?

 

skal foresten også ha DVD brenner. så kom gjerne med forslag til harddisk og brenner.... busjett på disse tingene 1200

 

varene må ligge på komplett sine sider.

Endret av Dhack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...