nilsjohann Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Spillet har lanseringsdato omtrent samtidig som Oblivion, i tillegg til at jeg har sett skjermbilder fra en Game Reactor omtale, men karakteren var sensurert. Kan noen fortelle meg om dette ble en hitt?
brd Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 (endret) #Slettet pga ja... # Endret 15. mars 2006 av brd
Sponis Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Gamer.no har iallefal funnet ein videosnutt http://gamer.no/video/gc/the_godfather/12399 5758053[/snapback] Se datoen på den artikkelen du..
brd Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 (endret) Då gjere eg eit nytt forsøk: http://www.gamespot.com/ps2/action/thegodf...The%20Godfather Trur ikkje det fins så mange omtalar nå, kanskje Prieview. Gamespot hadde iallefall 83 bilder Endret 16. mars 2006 av brd
Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 (endret) Gratisbladet Gamereactor (som man får i alle slags butikker, spesielt de som selger spill) har kommet med en omtale. De ga spillet 8/10. De ga spillet pluss på historie, skuespill, frihet, lyd, gameplay, osv. De ga det et lite minus for blant annet at grafikken ikke er tipp topp på alt, og at den kunne sett bedre ut på PC. Endret 15. mars 2006 av Hr. Jenssen
Markaren Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Har hørt at grafikken i spillet er veldig dårlig.. Menneskene er godt detaljerte, med ellers så er spillet prikk likt GTA: San Andreas, bare at det er høye bygninger overalt..
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 (endret) Har selv spilt spillet en god del timer nå. Først og fremst må det sies at spillet er utrolig bra. Når det gjelder det grafiske er spillet veldig ubalansert, om man kan si det slik. Noen ting har kjempefin grafikk, mens andre ting er utrolig platte og kjedelige. Bilene har en spesielt kjedelig grafikk. Du får egentlig ingen dypdefølelse. Når man ser på folk, derimot, er grafikken kjempefin, og kan faktisk konkurrere med spill som Half-Life 2. Dessuten er flammer og andre effekter veldig bra laget. Noe som er veldig fint med dette spillet er at grafikken ikke teller i det hele tatt. Kun i mellomsekvensene legger du merke til grafikken, og da ser man stort sett mennesker, som altså ser ganske så bra ut. Ellers legger man ikke merke til grafikken noe spesielt. Uansett, det jeg skulle frem til, er at gameplay er så forsegjort i spillet at man ikke legger merke til grafikken. Jeg satt nettopp og spilte litt igjen nå, og da gjorde jeg ikke et eneste story-oppdrag. Jeg kjørte bare rundt i byen og ramponerte og tok over andre familier sine foretninger - gjorde mitt eget lille imperie litt større. Jeg har spilt i mange timer nå (sikkert mer enn 10 totalt eller noe sånn), og jeg har likevel kun oppholdt meg i to av fem bydeler, og ikke gjort så veldig mange story-oppdrag i det hele tatt. Mer eller mindre alle de kjente karakterene er med i spillet, og mer eller mindre alle har sitt eget utseende og sin egen stemme (Sonny både ser og høres ut som Sonny, med andre ord). Det snåle er at Michael verken ser eller høres ut som seg selv. Grunnen er fordi Al Pacino nektet å ha noe med spillet å gjøre, og nektet utviklerne å putte ham inn i spillet. Så dette bør fungere som et lite OBS for de som skal spille det. Ikke klag over at Michael ikke ser ut som Michael. Det er ikke utviklerne som kan til det. Uansett er dette et kjempebra spill som har lang levetid, ikke bare fordi det er stort, men også fordi det finnes mange måter å gjøre ting på. Anbefaler alle å skaffe dette spillet så snart det kommer ut. Det skal jeg. EDIT: Markaren: Spillet er ikke prikk likt GTA: San Andreas. Det er faktisk helt ulikt. Den eneste likheten jeg kan se, er at man spiller i et TPS-perspektiv, og at man har en stor frihet til å gjøre omtrent hva man vil. Grafisk er ikke spillet likt i det hele tatt. Dessuten er historien og gameplay'et noe helt annet. Igjen, anbefaler alle de som liker Mafia og delvis også GTA om å skaffe dette spillet. Det er verd det. Endret 19. mars 2006 av Hr. Jenssen
Avean Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Har hørt at grafikken i spillet er veldig dårlig.. Menneskene er godt detaljerte, med ellers så er spillet prikk likt GTA: San Andreas, bare at det er høye bygninger overalt.. 5778987[/snapback] Det er løgn ! Spillet er noe av det beste jeg har prøvd og det ligner ingenting på GTA. Det er som en veldig mer avansert versjon av Mafia noe som er VELDIG VELDIG BRA ! Har spilt det i hele dag og er fortsatt full av adreanlin Kongespill ! For de som klager på grafikken: Legg også merke til at man kan se gjennom vinduer på butikker og at detaljnivået innendørs er høyt + helt unikt. Ingenting er generert. http://www.dreamsinteract.com/img/mafiaavean3.jpg http://www.dreamsinteract.com/img/mafiaavean2.jpg *** Vennligst ikke legg store bilder direkte inn i tråden. Det forårsaker treg lasting, og ødelegger dessuten designet. Bruk heller rene linker, eller last opp som thumbnails -- TST ***
Agg Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 (endret) Har hørt at grafikken i spillet er veldig dårlig.. Menneskene er godt detaljerte, med ellers så er spillet prikk likt GTA: San Andreas, bare at det er høye bygninger overalt.. Sikkert ikke veldig dumt å faktisk vite hva man snakker om før man kommer med uttalelser... Hva er likt? Spiller man en stygg yo-yo-neger i The Godfather? Eller er det kanskje rollespillelementene som er med i The Godfather som er likt de få kosmetiske tingene man kan gjøre om på i GTA:SA? Endret 19. mars 2006 av Agg
Archangel Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Synes ikke grafikken så så veldig bra ut sammenliknet med "Mafia", hadde håpet på litt bedre grafikk i omgivelsene. Allikevel er spillet selvfølgelig interessant da jeg elsker "Mafia"
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Agg: Jeg synes ikke akkurat hudfargen til hovedpersonen er noe som kan brukes som et argument i en sammenligning av to spill. GTA, Gudfaren og Mafia er jo på mange måter like, og de tre tre spillene er veldig sammenlignbare, men de har nå sine forskjeller. Gudfaren er både bedre og dårligere grafisk sett enn både GTA og Mafia. Bilene ser definitivt mye mer detaljerte ut i Mafia og GTA: SA enn i Gudfaren, men så er player-models mye mer detaljert i Gudfaren igjen.
Mala Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Uansett åssen spill ,der handlingen er i en by og man spiller i tredje-person,blir det sammenlignet med GTA, slik kommer det sikkert til å vere framover. Eg syns dette spillet ser tøft ut, mulig eg hopper på vogna når det kommer til 360
KillerX Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 (endret) Helt ulikt gta's gameplay? kor? Samme greia om igjen spør du meg. Bare at dette er i "the godfathers" tid. Underholdning i noen timer, men du blir fort lei av å gjøre samme greia om igjen. Jada det var frihet og alt derre, men klarte bare ikke å like dette spillet som mange andre her gjorde. For å være helt ærlig så tar jeg heller en runde gta:sa eller mafia. Prøvde hardt å like dette, men klarte det bare ikke. Grafikken er også utdatert spør du meg, både mafia og gta:sa slår the godfather ned i skoa når det gjelder både grafikk og gameplay. Min mening.. kk? Endret 20. mars 2006 av KillerX
Markaren Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 (endret) Har hørt at grafikken i spillet er veldig dårlig.. Menneskene er godt detaljerte, med ellers så er spillet prikk likt GTA: San Andreas, bare at det er høye bygninger overalt.. Sikkert ikke veldig dumt å faktisk vite hva man snakker om før man kommer med uttalelser... Hva er likt? Spiller man en stygg yo-yo-neger i The Godfather? Eller er det kanskje rollespillelementene som er med i The Godfather som er likt de få kosmetiske tingene man kan gjøre om på i GTA:SA? 5779491[/snapback] Det ER likt! Det er oppbygd på samme måte, du stjeler biler og dreper folk på måfa på samme måten blablabla, har selv spillt spillet i et par timer nå, så jeg vet hva jeg snakker om! Bare at grafikken er bedre i GTA:SA Men bilene er den store skuffelsen i dette spillet, de er veldig dårlig detaljert og de kommer ikke opp på skjermen før du er veldig nært dem, du ser faktisk skyggene av dem først.. Ikke det at det er et dårlig spill, men de kunne på mange måter ha vert bedre.. Men alt i alt så er det et godt spill, og DET kan sammenlignest med GTA spillene! Edit: Det jeg skrev tidligere var uansett basert på noe noen andre hadde sagt, men som uansett stemmer! Endret 20. mars 2006 av Markaren
Rampage Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Anmeldelsen på VG-nett mener det samme. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=302945
Hr. Jenssen Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Folk klager på at grafikk har alt for stor betydelighet, og at spill ikke har verken historie eller gameplay, men så snart det kommer et spill med bra gameplay, men som kun har grei nok grafikk, så skal det sannelig kritiseres på det også! Det kan ikke sies at gameplay'et i Gudfaren ikke er originalt. Jo, det er temmelig likt Mafia og GTA (er det plutselig negativt nå?!), men hvor mange spill har nå dette med at du kan ta over businesses og rackets rundt omrking i et slikt miljø?
BlastyTrasty Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Har selv spilt spillet en god del timer nå. Først og fremst må det sies at spillet er utrolig bra...... Jeg har spilt i mange timer nå (sikkert mer enn 10 totalt eller noe sånn), og jeg har likevel kun oppholdt meg i to av fem bydeler, og ikke gjort så veldig mange story-oppdrag i det hele tatt. 5779110[/snapback] Noe som skurrer litt her. Spillet har jo release 24. Mars i UK, 21. i USA. Har du en preview code, eller har du leecha CloneCD? Uansett, et spill jeg ser veldig frem til
Hr. Jenssen Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jeg spiller en clone ja. Skal uansett kjøpe det når det kommer ut (håper at det kommer noen limited edition til PC). Kjempebra spill.
BlastyTrasty Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Det jeg trodde Har den selv, men jobbet fra 0800-2300 hele helgen, og skal det resten av uken også- så blir lite tid til spilling :-/ Skal få komt meg ut på elkjip elns iløpet av en lunchpause denne uka å få kjøpt det. Gleder meg veldig
Anbefalte innlegg