Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ip-telefon til et lite kontor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er ute etter ip-telefon som er enkel i bruk og stabil. Det skal brukes på et kontor hvor det er 2 stk. Vet ikke hvor mye ringing det blir så da antar jeg at et abonnement med fastavgift er best? Er det bare å bestille Telio da iom at de er størst og kanskje også da bra? Er det mulig å bruke 2 telefoner eller må man ha to abonnement da?

Er det mulig å bruke faks på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

telenor har kommet med et kjempetilbud på fast tlf.

Selskapet annonserte på en pressekonferanse i dag at de nå leverer abonnementet Pluss for fasttelefoni. Med dette abonnementet kan man gjennom å betale en fast månedlig sum får ringe så mye man vil til andre fasttelefoner og bredbåndstelefoner i Norge uten å betale tellerskritt eller startavgift.

Prisen på tjenesten vil avhenge av om man har analog linje eller om man har en eller to ISDN linjer. Prisen er henholdsvis 249, 269 og 329 kroner i måneden.

les her

http://www.digi.no/php/art.php?id=296028

Endret av kvase
Skrevet
telenor har kommet med et kjempetilbud på fast tlf.

Bare for å presisere dette, så er det altså ikke IP-telefon men fast pris på vanlig fast telefon. Men det er absolutt et bra tilbud om du ringer en del. Desverre så er det ikke gratis til mobil, noe som er synn siden mer og mer samtaler går til mobiltelefoner.

Skrevet

Jeg har ikke fast telefon lagt inn på kontoret, og tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det. Det er vel uansett billigere å bruke telio enn tilbudet fra Telenor. Også har jeg jo funnet ut at Telio har soft phone så du kan bruke den hvor som helst :thumbup:

Skrevet
Jeg har ikke fast telefon lagt inn på kontoret, og tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det. Det er vel uansett billigere å bruke telio enn tilbudet fra Telenor. Også har jeg jo funnet ut at Telio har soft phone så du kan bruke den hvor som helst  :thumbup:

5757352[/snapback]

Riktig. Ta med deg telefonen til hvilken som helst plass med IP-nett. Så er du å få tak i på samme tlf.

For all del. Ikke bit på disse dårlige tilbudene til Telenor.

Skrevet

Hadde selv behov for IP telefoniløsning for bedrift med 1 bruker, og gikk for Tellix sin løsning. Meget bra talekvalitet, merkbart bedre enn Televoip som jeg bruker privat (bruker AVM FritzBox 7050 som SIP adapter for begge leverandørene).

Skrevet

for og presisere så har jeg ikke peiling på ip tlf eller vanlig tlf.

å hva som er et godt tillbud eller ikke når det gjelder takster,

bare betaler og er lykkelig for stabilt nettverk og samband.

Skrevet

Har også en Fritzbox med adsl modem,wlan og mulighet for 2 tlf.

Kjøpte et nummer fra televoip for 20kr og bare fyller på ringetid

etter behov,og ingen mnd avgift.

Slipper å konfigurere router for å slippe igjennom,og bruker bare

en 8port switch til pc`ene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...