Gå til innhold

Gun er et kort spill?

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

vel sitter nå tilbake litt skuffet etter å ha spilt gjennom GUN. for spillet avslutter etter du har drept han(husker ikke hva han heter i farta) men han sværingen med 1 øye som du tar i gruva?eller er det en fortsettelse etter det?. for man kan fortsette og spille etter det men jeg ser ikke noen spesielle ting man kan gjøre utenom småoppdrag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovedhistorien er slutt etter at du har drept han ja...etter det kan du bare gjøre småquests, noe jeg egentlig ikke ser noe poeng i...

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

da må jeg si det var et kjedelig kort spill

Skrevet

Var veldig artig spill, det må jeg si.. Koste meg litt når jeg spilte det, eneste jeg ikke helt likte var at det var endel bugs i det, og som du sier, det var VELDIG kort.. Fikk sjokk når jeg runna det

Skrevet

5753419[/snapback]

Kjedelig? Synes det er et av de bedre på lang tid jeg. Kort historiemodus, ja, men kvaliteten er høyere enn på de fleste andre spill

Skrevet

Har vansker med å kalle Gun kvalitet. Det virker uferdiggjort i mine øyner. Kort, buggete, ikke den beste grafikken osv.

Men morro var det så lenge det varte

Skrevet (endret)

Hadde så altfor store forhåpninger til det spille, skulle jo bli "westerns GTA", men altfor kort, men det er best å spille spille når du ikke vet at det er så kort, for da tenkker du ikke på at spille snart er over...

Synes hele spillet var ganske underholdene, bortsett fra di kanon greiene som var så unaturlige å dårlig laget....men det var vel såppas underholdene for det har liksom ikke vert di store spillene innenfor denne sjangeren, outlaws, er alt jeg kommer på....sier ikke at GUN er et stort spill av den grun..

Desperados må være det beste westernspillet som er laget per dags dato

men ALTFOR kort...er jo som en pocketbok mot et leksikon.....ganske så grei sammenligning, men GUN er jo på den annen side artigere en et leksikon, men du får mye mere igjen for et leksikon, å du har sikkert mye mere nytteverdi av et leksikon...nei det er vanskelig å sammenligne det her.....ville egenntlig satset pengene på et leksikon..ja definitift ;)

Endret av kt600
Skrevet
Det virker uferdiggjort i mine øyner. Kort, buggete, ikke den beste grafikken osv.

Men morro var det så lenge det varte

5755491[/snapback]

Sterkt uenig her. Fant få bugger som plagde meg no serlig i dette spillet. Noe av det bedre jeg har spilt på veldig lang tid.

Skrevet

Syns det var passe langt jeg. Men jeg gjorde småmissions mens jeg spilte, så når jeg hadde tatt Magruder(siste boss i hulen), sto alt på 100%. brukte også litt tid på det, for jeg spilte på hard, og det tok tid og var til tider vanskelig.

Syns det var et veldig gøyalt og "nytt" spill siden jeg ikke har spilt westernsjangeren siden Lost Dutchman Mine.

Skrevet
Lost Dutchman Mine

Klassiker!

Aaaah det spillet vekker gode gamle minner, var kanonbra hehe

5756525[/snapback]

Har kommet en 3d versjon av Lost Dutchman Mine som er gratis. Husker ikke hvor jeg fant det, men let og du vil finne. Så bra ut på screenshotsene, men har ikke hatt tid å prøve det enda.

Skrevet (endret)
Lost Dutchman Mine

Klassiker!

Aaaah det spillet vekker gode gamle minner, var kanonbra hehe

5756525[/snapback]

Har kommet en 3d versjon av Lost Dutchman Mine som er gratis. Husker ikke hvor jeg fant det, men let og du vil finne. Så bra ut på screenshotsene, men har ikke hatt tid å prøve det enda.

5756722[/snapback]

Jeg fant jeg fant! :D

Lost Dutchman Mine 3D

EDIT!

Tenkte jeg skulle oppdatere her hva jeg synes om det etter å ha fått testet det så vidt. Kan vel si det sånn at det gamle var best :p

En god del ting som er forandret (til det verre) i forhold til det orginale spillet, så dette var ikke så veldig moro dessverre.

Endret av Frosten
Skrevet

Men GUN er jævla gøy den lille tida du spiller det. Det er jo "nytt".

Er lei av spill som som oftest minner meg om hverandre. Dette var ferskt og gøy

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

5753419[/snapback]

Kjedelig? Synes det er et av de bedre på lang tid jeg. Kort historiemodus, ja, men kvaliteten er høyere enn på de fleste andre spill

5755062[/snapback]

nei der misforto du meg litt. "kjedelig kort" i et ord liksom, at det var kjedelig at spillet var såpass kort :) skjønner? spillet i seg selv var artig så lenge det varte

Endret av KRAFortune
Skrevet (endret)
Men GUN er jævla gøy den lille tida du spiller det. Det er jo "nytt".

Er lei av spill som som oftest minner meg om hverandre. Dette var ferskt og gøy

5757843[/snapback]

Ja helt enig. Genialt og nytt, og jeg syns det var greit og tok lang nok tid, på Hard i alle fall.

edit: LDM 3d må jo testes!

Endret av zeltex
Skrevet
nei der misforto du meg litt. "kjedelig kort" i et ord liksom, at det var kjedelig at spillet var såpass kort :) skjønner? spillet i seg selv var artig så lenge det varte

5758325[/snapback]

Ah, nei da skjønner jeg hva du mener. Selv spilte jeg endel sideoppdrag innimellom storry mode'en så for meg tok spillet litt tid. Veldig gøyalt, og et spill jeg kommer til å ta fram igjen og igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...