Gå til innhold

Day of defeat: Source - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Tenkte det var på tide å kjøpe seg et nytt spill, og snubla over dette spillet når jeg surfa. Men jeg finner ikke mye info om det! Er det noen som har en relevant link å by på, eventuelt noen erfaringer å dele? Hadde jo vært fint å hvertfall vite hva som kreves/anbefales av maskinkraft for å kjøre spillet sånn brukbart.

 

Kan jo nevne at jeg er stor fan av Call of duty 2, er dette spillet i nærheten? Eventuelt andre spill jeg bør se etter?

 

Hilsen spillesugen person :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lenke til kommentar

men for å svare på spørsmålet til trådstarter, så synes jeg at DoD: Source er et veldig artig spill som minner kanskje litt om Call of Duty 2. Forskjellen er jo at her et det betydelig mindre brett man beveger seg over, men settingen er jo ganske mye den samme. Kanskje det heller ikke er _like_ intenst som CoD2..

Lenke til kommentar

Eh....

 

Nevn noe som er likt i BF1942 og RO?

 

(Merk at jeg har spilt nesten 200 klankamper i BF1942)

 

 

BF1942 var et helt fantastisk spill når det kom, og frem til pilotene ble alt for gode, men det er totalt annerledes enn RO.

Endret av Ghadafi
Lenke til kommentar

jeg likte ikke bf1942 og jeg er ikke største fan av RO! blir samme gugga, kjøretøyene ødelegger ALT! :S alt for vanskelig å sikte/skyte..

bryr meg ikke så veldig mye om hvor mange klankamper du har hatt på det..

 

Det er min mening, du har din mening.. sånn er livet ;)

 

 

DODS er bra, morro spill

Endret av Roug
Lenke til kommentar

Jeg synes DoD:S var helt likt den gamle bortsett fra den nye grafikken. Var veldig artig helt til alle serverene ble tomme. Nå er det nesten ingen norske servere med spillere på lenger.

 

Prøvde også Red Orchestra idag ettersom en jeg bor med har kjøpt det. Synes maskinkravene var helt grusomme i forhold til hva man fikk.

 

Har AMD64 3000+,9800pro, 1gb og måtte jo ned på low på nesten alt og likevel ned i 20-30 fps veldig ofte. Og uten AA synes jeg ikke det er spillbart engang ettersom det meste foregår på distanse og der ser man ikke mye uten AA.

 

Trodde det brukte UT2004 enginen og den går jo som et olja lyn på uansett pc. Skjønner ikke hva de har gjort for å fucke det opp så mye.

 

Kan godt være spillet er bra, men da trenger det optimisering.

 

-TwiiK

Lenke til kommentar

Jeg syns DoD:S er et kjempespill som etter min mening er bedre enn originalen. Jeg skjønner ikke helt hvordan folk synes dette er dårligere enn originalen. Alle forandringene som har skjedd er bare positive, både det grafiske og de småforandringene i gameplayet. (Siktesystemet på riflene for eksempel)

Ellers er spillet det gode gamle Day of Defeat.

 

Eneste triste er at jeg ikke finner noen skikkelig aktive norske servere :)

 

Spillet er også veldig billig, du kan kjøpe det på steam for 130 norske kroner!

Lenke til kommentar

Liker du call of duty, så gå for Day of defeat da gameplayet minner mer om det.

Liker du heller operation flashpoint/mer skikkelig krigs simulator så velg Red Orchesta.

 

Personlig syntes jeg Day of defeat var morsommere enn RO fordi red orchestra ble vell mye realisme.

Mistet litt av adrenalinet som jeg får av å spille day of defeat da for det meste i RO så sitter man rolig og venter på noe skal skje, for så fort man beveger seg, ja da blir man skutt i hodet av en fiende man aldri ser, morro? nei :thumbdown:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...