Gå til innhold

hjelp til ipod video!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk ipod video i går. jeg har overført noen filmer over, men så hører jeg ingenting! leste noe om dette her, så nevnte noen videora. hva er det?? og hvordan kan jeg overføre det så jeg for lyd! pliz svar fort og takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Videora konverterer filmene dine til iTunesformat. Dette var veldig aktuelt før denne funksjonen ble lagt inn i iTunes. Kan dessverre ikke hjelpe deg med lyden.

Skrevet

takk for at dere svarte alle sammen, men har fikset problemet...bare leste masse greier om mp3 spillere på furumet, og fant linken til å laste ned videora...så lastet jeg det ned og alt funker nå! nå er ipoden min som en bestevenn! =P

Skrevet

Vel, du kan begynne med å åpne itunes, og sørge for at iPoden er koblet til. Så er det bare å drag'n'droppe de ferdig konverterte filene over på iPoden. Lett som bare det.

Skrevet

nup fungerte ikke, har forsøkt det og alt som sto på support sidene til apple.

nå har jeg reinstallert windows... og nå virker det,

bortsett fra at det tar 2,5 evigheter å starte itunes med ipod.

Skrevet

Ephpod blant annet, men jeg vet ikke om de har utviklet det det siste året, har muligens ikke støtte for video. Du får sjekke det ut, jeg brukte det før hele tiden.

Skrevet
finnes det noe alternativ til itunes? det slutte å svare hele tiden og er helt umulig, begynner å angre på at jeg kjøpte ipoden...

5790721[/snapback]

MediaMonkey er et alternativ.

• 2 måneder senere...
Skrevet
finnes det noe alternativ til itunes? det slutte å svare hele tiden og er helt umulig, begynner å angre på at jeg kjøpte ipoden...

5790721[/snapback]

MediaMonkey er et alternativ.

5805503[/snapback]

Har MediaMonkey støtte for bileter og videoar også? Nokon som veit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...