Gå til innhold

TES: Utnytte fysikken i Oblivion for å stjele?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På samme måten som at jeg ikke hoppa i trapper hele tiden i MW.

5755488[/snapback]

Jeg hoppa overalt i MW, ikke nødvendigvis fordi jeg ville ha bedre skill (dog var det en bonus;), men fordi det var fint tidsfordriv mens jeg løp fra ene siden av kartet til den andre... ;P

Lenke til kommentar
Å finne feil å utnytte er jo noe av det aller morsomste med Elder Scrolls serien. Å hoppe rundt på taket av dungeonene i Daggerfall og se på de fortvilte monstrene som ikke greide å treffe deg var jo til tider like morsomt som å greie dungeonene ordentlig. Og noen ganger var det jo eneste måte greie dem på!  :lol:

 

Gleder meg til å finne måter å utnytte feil i Oblivion. Radiant AI virker som et mekka for slikt!

 

Og dessuten... Alle vet jo at man ikke ikke trenger å jukse for å lage uovervinnelige karakterer i Elder Scrolls. Spesialklassen "Running-Jumping-Sneaking-Guy" har jo funket siden Arena, og da går man jo opp levels per minutt.

5759883[/snapback]

Wow en annen void ranger :) Husker den fra daggerfall, kjempegøy.

Morrowind hadde sine muligheter, favoritten min var nok power jump lage et spell eller magisk gjenstand, jump 50 for 3 secounds, slowfall for 30 secounds. Fin for å komme seg fort frem og absurd morsom, hoppet en gang over en bydel i vivec ved en feil og landet i vannet på andre siden. Få monstere til å følge deg inn i byer for å se hva som sjedde. Ikke alt var like velykket kastet levitate på masse folk i balmora for å se om noen falt i vannet men nei, prøvde å lage et spell som skulle sumonde en scamp, kaste soultrapp på den og drepe den med en fireball, alt dette i ett spell, det virket ikke.

 

Virker på meg som de har balansert Oblivion bedre, levitate er ute, den var fin mot sterke monster, også begrensninger på antal potions du kan drikke på en gang, men radiant AI virker spennende, jo lurere AI er jo lettere er den å lure etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Leste på TES forumet, der sa en at det var utrolig hva du kunne dytte av bordet med bare en mynt...

5786132[/snapback]

Ser for meg ein fyr som går inn på Rimi og begynner å kaste kronestykker på ein sjokolade for å få den bak eit hjørne der han kan plukke den opp usett av butikkansatte :!:

Lenke til kommentar
Leste på TES forumet, der sa en at det var utrolig hva du kunne dytte av bordet med bare en mynt...

5786132[/snapback]

Ser for meg ein fyr som går inn på Rimi og begynner å kaste kronestykker på ein sjokolade for å få den bak eit hjørne der han kan plukke den opp usett av butikkansatte :!:

5800377[/snapback]

 

:!: :!: LOL. sorry spamming!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...