Gå til innhold

R10 VS Herosim-Warrior

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg samla inn litt info om de forskjellige settene.

Etter min mening er Heroism MYE bedre en R10 settet.

Jeg mener også at R10 settet er mye vasnkligere å få enn Heroism, Heroism settet skal jo være for "casual" gamers ikke sant?

Så, alt fra heroismt bortsett fra leggings vill jeg hatt, R10 leggings med 100+HP enchant eier :p

Legionnaire`s Plate Armor

+9 Strength

+6 Agility

+25 Stamina

Equip: Improves your chance to

get a critical strike by 1%.

Chestplate of Heroism

684 armor

+21 strength

+13 agility

+26 stamina

Equip: Improves ur chance to hit

by 1%.

Champion`s Plate headguard

534 Armor

+9 Strength

+8 Agility

+31 Stamina

Helm of Heroism

556 armor

+18 strength

+32 stamina

Equip: Improves your chance to

get a critical strike by 1%.

Champion`s Plate pauldrons

493 Armor

+7 Strength

+6 Agility

+23 Stamina

Spaulders of Heroism

507 armor

+12 strength

+12 agility

+18 stamina

Legionnaire`s Plate Legguards

575 Armor

+7 Strength

+13 Stamina

Equip: Improves your chance to get

a critical strike by 2%.

Legplates of Heroism

601 armor

+25 strength

+11 agility

+16 stamina

Equip: +5 defense

Blood Guard`s Plate Gloves

410 Armor

+16 Strength

+15 Stamina

Equip: Hamstring rage cost reduced

by 3.

Gauntlets of Heroism

393 armor

+18 strength

+12 stamina

Equip: Improves your chance to get a critical

strike by 1%.

Blood Guard`s Plate Boots

452 Armor

+8 Strength

+5 Agility

+23 Stamina

Boots of Heroism

470 armor

+20 strength

+20 stamina

Equip: Improves your chance to hit

by 1%.

R10 Set bonus:

2: Increases your chance to parry an attack by 1%.

4: Reduces the cooldown of your Intercept ability by 5 sec.

6: +15 Stamina.

Heroism Set bonus:

2:+8all resists

4:On melee hit heals you for 83 - 103 hps

6:+40ap

8:+200armor

Som dere ser så har Heroism mye bedre stats en R10.

Noe jeg ikke liker, for R10 er ikke SÅ lett å nå, og hvertfall ikke for en casual gamer.

Så jeg synes Blizzard bør fikse litt på dette.

Amaran

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, skaff en bra group å start med å farme ubrs, start, scholo, alle de plassene der valor dropper, da kan det gå ganske fort.

Å jeg har hørt at du ikke trenger de gamle delene, du trenger bare å gjøre et quest, men er jo ikke 100% sikker.

uansett, R10 sette blir liksom ubrukelig compared til dette sette, tviler på at noen kommer til å bruke R10 settet vis de kan få dette lett, noen kommer kansje til å bruke d som showoff ellerno(Horde), men ikke i PvP.

Skrevet
hmm, skaff en bra group å start med å farme ubrs, start, scholo, alle de plassene der valor dropper, da kan det gå ganske fort.

Å jeg har hørt at du ikke trenger de gamle delene, du trenger bare å gjøre et quest, men er jo ikke 100% sikker.

uansett, R10 sette blir liksom ubrukelig compared til dette sette, tviler på at noen kommer til å bruke R10 settet vis de kan få dette lett, noen kommer kansje til å bruke d som showoff ellerno(Horde), men ikke i PvP.

5746970[/snapback]

Du trenger alle delene, og dessuten er questene forå oppgradere delene til heroism et helvette.

Skrevet

5746970[/snapback]

Du trenger alle delene, og dessuten er questene forå oppgradere delene til heroism et helvette.

5747031[/snapback]

Har du link til dem? Så jeg vet hva jeg eventuelt må samle inn etc.

Skrevet

altså, tier0 setter får man jo så og si av seg selv ettersom man kommer opp i lvl 55-60 og gjør et par instancer hver dag. da får man jo settet når man gjør vanlige quests.....

Skrevet (endret)

Jeg vil nok tro at Blizzard kommer til å oppgradere Rank10 armor. Det har lenge vært omtalt som litt "gammelt". Jeg skal nok få grindet meg til rank 10 og kjøpe armoren...så er det bare et spørsmål om tid før jeg ser at den er oppgradert:)

Uansett så ser rank10 armor utrolig mye kulere ut på en human warrior enn heroism gjør. Personlig har jeg aldri likt dem "amerikansk fotball skuldrene" som er en del av valor.

for min del er det nok lettere å oppnå rank10 enn å grinde til tier 0 da jeg har store problemer med å låse meg for noen timer av gangen liksom. I pvp BG's er det ingen som bryr seg om man pluttselig er ti min afk. I instanser vil slikt føre til kick og dårlig rykte.

Endret av gamer73
Skrevet

5746970[/snapback]

5747031[/snapback]

Har du link til dem? Så jeg vet hva jeg eventuelt må samle inn etc.

5747086[/snapback]

Nei, men jeg har begynt på de på test-serveren.

Skrevet
Jeg vil nok tro at Blizzard kommer til å oppgradere Rank10 armor. Det har lenge vært omtalt som litt "gammelt". Jeg skal nok få grindet meg til rank 10 og kjøpe armoren...så er det bare et spørsmål om tid før jeg ser at den er oppgradert:)

Uansett så ser rank10 armor utrolig mye kulere ut på en human warrior enn heroism gjør. Personlig har jeg aldri likt dem "amerikansk fotball skuldrene" som er en del av valor.

for min del er det nok lettere å oppnå rank10 enn å grinde til tier 0 da jeg har store problemer med å låse meg for noen timer av gangen liksom. I pvp BG's er det ingen som bryr seg om man pluttselig er ti min afk. I instanser vil slikt føre til kick og dårlig rykte.

5748342[/snapback]

Altså, du kan ikke gå AFK i BG`s ;)

Skrevet

5747031[/snapback]

vis det hadde vært et helvette å få tingene hadde hele poenget vært borte, dette settet skal jo være for casual gamers, sånne som spiller 1-2 timer hver dag :S

eller?

Skrevet (endret)
Altså, du kan ikke gå AFK i BG`s 

Self kan man det:) detter man ut så detter man ut..ingen som bryr seg om det:)

5748585[/snapback]

haha ^^ /afk eller bare være afk, får ikke akuratt mye repeller honor av å bare stå der liksom.

EDIT: btw, når du da detter ut, skal du da vente i 15 min pga deserter buff, så gå AFK i 5 min til? hehe tjener sikkert enormt mye honor xD

Endret av Amaran
Skrevet
haha ^^ /afk eller bare være afk, får ikke akuratt mye repeller honor av å bare stå der liksom.

EDIT: btw, når du da detter ut, skal du da vente i 15 min pga deserter buff, så gå AFK i 5 min til? hehe tjener sikkert enormt mye honor xD

afk er bare en fellesbetegnelse på når man er borte fra pc'en..

Jeg hevder jo ikke at jeg kun går inn i BG's for å gå afk gjør jeg? Men hender det så betyr det svært lite i forhold til instance raid. Trodde dere tok poenget fra start av men men.. :ermm:

Skrevet (endret)

afk er bare en fellesbetegnelse på når man er borte fra pc'en..

Jeg hevder jo ikke at jeg kun går inn i BG's for å gå afk gjør jeg? Men hender det så betyr det svært lite i forhold til instance raid. Trodde dere tok poenget fra start av men men.. :ermm:

5748773[/snapback]

ja jeg gjorde det, men sjønner ikke at du kan gå AFK i BG, du får faktisk 0 honor.

Du må ha tagga en player for å få honor av den playeren vis han dør, vis du bare er afk der liksom så blir det svært lite honor.

Endret av Amaran

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...