Gå til innhold

R10 VS Herosim-Warrior


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja jeg gjorde det, men sjønner ikke at du kan gå AFK i BG, du får faktisk 0 honor.

Du må ha tagga en player for å få honor av den playeren vis han dør, vis du bare er afk der liksom så blir det svært lite honor.

 

Min kjære venn!

 

Jeg går ikke inn i BG for å være afk hele tiden. Jeg spiller BG som alle andre. Men så dukker det opp ting i RL som gjør at jeg kan bli borte fra pc'en i alt fra 2 min til 45 min. Dette gjør ikke noe i BG's, men det er ikke særlig pop i raidgrupper.

 

Var det klarere nå?

Lenke til kommentar

Heroism > rank 10 gear, flere deler av Heroism er epics, men uansett rank 10 gear er gammelt, og de vil mest sannsynlig ikke buffa det pga det er så bra det burde være for et blue pvp set.

 

Om du har rank 10 gearet, farm for delene som er epic av Heroism så går du half/half, pga heroism set bonusene suger uansett.

 

Ellers bare farmer du bwl i noen måneder og får imba gear :D

 

Rank 10 gear / Rank 13 gear blir ikke buffet før expansion, du kan ikke forvente å alltid ha det beste gearet/våpenet bare pga du engang farmet deg til rank 14.

 

 

Bare gå pve veien som meg og få deg alle godsakene xD (Men da igjen har jo jeg farmet raidinstances siden mai ifjor..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...