Gå til innhold

Ferry Corsten @ Sentrum Scene 16. mai


ZyberZone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billettene ble tydligvis lagt ut i går en eller annen gang. Vi hadde hvertfall fått tak i det vi skulle ha før klokken 22:00.

 

ZyberZone: Er nok 18. Vi kommer tirsdag ettermiddag, rundt 16:00. Flyet tilbake går 08:00 onsdagen. Det er ikke helg vet du. :p Vi satser enten på nach, eller så tar vi første tog til Gardermoen, og sover der til flyet går. :)

Lenke til kommentar
Billettene ble tydligvis lagt ut i går en eller annen gang. Vi hadde hvertfall fått tak i det vi skulle ha før klokken 22:00.

 

ZyberZone: Er nok 18. Vi kommer tirsdag ettermiddag, rundt 16:00. Flyet tilbake går 08:00 onsdagen. Det er ikke helg vet du. :p Vi satser enten på nach, eller så tar vi første tog til Gardermoen, og sover der til flyet går. :)

5804202[/snapback]

 

 

Ahh, så billettene kom igår ja. Jaja, fikk jo mine ihvertfall, uten problemer :)

 

Hahahaha, nei, stemmer, er jo ikke helg :blush:

Tenkte ikke så langt, var litt trøtt i morges ja.

Vet faktisk ikke om noe bra utested som skulle passe til akkurat dette.. Må tenke litt.

Lenke til kommentar

Jeg skulle til å bestille istad, men før jeg gjorde det så sjekket jeg med mine faste trance-venner om de skulle. Årets nedtur. Dem hadde ikke råd, og når ikke de skal, skal ikke jeg (ettersom ingen av mine andre venner liker trance, og hun jeg er på dealern med ikke er gammel nok :whistle:). Så det var jo leit...

Lenke til kommentar
Jeg skulle til å bestille istad, men før jeg gjorde det så sjekket jeg med mine faste trance-venner om de skulle. Årets nedtur. Dem hadde ikke råd, og når ikke de skal, skal ikke jeg (ettersom ingen av mine andre venner liker trance, og hun jeg er på dealern med ikke er gammel nok :whistle:). Så det var jo leit...

5805436[/snapback]

 

Vi er da mange fra forumet du kan være med!! Se å kom deg til Oslo du ;)

Lenke til kommentar
OiOi, oppdaget ikke dette før nå :) Billett(er) må kjøpes ja :D

Vet dere om det er mulig å se hvor mange billetter som er igjen, selvom jeg tviler på at det vil bli utsolgt i anti-trancenorge =p

 

Ser også at Kraftwerk kommer til August!

+ Depeche Mode for 2 gang i år på quarten.

 

:w00t: for 2006 !

5831860[/snapback]

 

 

tiesto var jo her ifjor, var utsolgt flere mnd på forhånd. Trance er ikke død i norge.

Lenke til kommentar
OiOi, oppdaget ikke dette før nå :) Billett(er) må kjøpes ja :D

Vet dere om det er mulig å se hvor mange billetter som er igjen, selvom jeg tviler på at det vil bli utsolgt i anti-trancenorge =p

 

Ser også at Kraftwerk kommer til August!

+ Depeche Mode for 2 gang i år på quarten.

 

:w00t: for 2006 !

5831860[/snapback]

 

 

tiesto var jo her ifjor, var utsolgt flere mnd på forhånd. Trance er ikke død i norge.

5831925[/snapback]

 

The truth!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Main hall:

Ferry Corsten (nl) (Exclusive 3hr set)

Phynn (nl)

Jamie (no)

Stigma (no)

 

Chill out / lounge:

Luci Rey | Lost | Incus

Samfunnssalen (20yrs):

Deep Dish (us) (Exclusive 4hr set)

Tron (no)

 

Lounge:

We love the beats (no)

Marius B. & Lars (no)

Ray Coker (uk)

 

 

---------

 

3 timers sett også ja? Dette blir bare bedre og bedre!! :D:w00t:

Lenke til kommentar
Jeg var og kjøpte billett i går! Gleder meg  :cool: Fett at Phynn også skal spille da.

 

Noen her som er russ eller? Det er nemlig jeg, men jeg vurdere å legge igjen russebuksa hjemme den kvelden. Har en følelse av at folk vi se stygt på meg dersom jeg har den på... :whistle:

5950616[/snapback]

Tror jeg gjør det samme! Har spurt Ferry om han blir igjen på 17. mai! Har ikke fått svar enda :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...