Gå til innhold

Smått og stort på Cebit - Del 3


Anbefalte innlegg

Merkelig at det skal ta så lang tid før all den "gode", nye teknologien kommer her til lands. Når jeg blir millionær skal jeg starte en nettbutikk som tar sikte på å importere og selge det nyeste og beste som blir laget og lansert i Asia. (Det må selvfølgelig være kompatibelt med norsk strømnett, radionett osv osv.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merkelig at det skal ta så lang tid før all den "gode", nye teknologien kommer her til lands. Når jeg blir millionær skal jeg starte en nettbutikk som tar sikte på å importere og selge det nyeste og beste som blir laget og lansert i Asia. (Det må selvfølgelig være kompatibelt med norsk strømnett, radionett osv osv.)

5741141[/snapback]

 

Du nærmer deg sannheten på problemet når du sier det må være kompatibelt. Det holder ikke for at det skal kunne selges lovlig her i landet, det må også være godkjennt.

Lenke til kommentar
Merkelig at det skal ta så lang tid før all den "gode", nye teknologien kommer her til lands. Når jeg blir millionær skal jeg starte en nettbutikk som tar sikte på å importere og selge det nyeste og beste som blir laget og lansert i Asia. (Det må selvfølgelig være kompatibelt med norsk strømnett, radionett osv osv.)

5741141[/snapback]

 

Du nærmer deg sannheten på problemet når du sier det må være kompatibelt. Det holder ikke for at det skal kunne selges lovlig her i landet, det må også være godkjennt.

5742602[/snapback]

Så lenge man ikke blir tatt er det lov :whistle:

Lenke til kommentar

Vel var på CeBit i 3 dager (med skolen NITH) og fikk sett mye bra, men det som intereserte meg aller mest var de maskott modellene de hadde. :D:dribble:

 

Denne CPU viften burde vel kjøe de aller raskeste CPU`ene ganske så kraftig ned. :D

cpuvifte4tr.jpg

 

Den samme CPU viften men her er det en hel haug av de :D

mangecpuvifter7hw.jpg

 

Razer jentene var jo et vakkert syn. :yes:

jenter3ol.jpg

 

Hun satt så fint der, så måtte bare fyre et bilde av henne også.

jente10yx.jpg

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...