Gå til innhold

Nytt kabinett ca 1000kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Dette Lian li kabinette er det samme som Han Derre linket til, bare at her får du med vindu. Har hørt mye pent om dette kabinette. støynivået ligger på 16db noe som er ganske stille.. Kabinette er også MEGET pent syns nå jeg. er av god kvalitet og er lett å modde videre på..

 

Men det er jo et midi tower.... hvis du skulle ha et "stort" kabinett er vel heller Cm Stacker noe å satse på ;)

Lenke til kommentar

Enig med Nauz der ja, Stacker'n er nok lettere med tanke på plassen, men husk lengre kabling! Ikke vanlig 45cm IDE/S-ATA kabler, velg minst 60 eller tilogmed 90cm!

 

Tenker du kun luftkjøling og klarer deg med 4-5 disker bør Lian-Li holde. Vurderer du vann derimot, eller mer enn 6-8 disker er Stacker'n det beste. Et annet aspekt er også at Lian-Li uten modding kun har plass til 2x120mm vifter, Stackeren derimot har plass til 4x120mm (3 i front og en bak) og 4x80mm (én i siden, 2 bak og én på toppen).

 

Skal kutte i døra på Stackeren i morra, kommer med foto-update i Arbeidsloggen min da. Den finner dere forøvrig her:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=546076

 

Lykke til!

 

Med vennlig hilsen

 

Han Derre

Lenke til kommentar
Hei.

 

Dette Lian li kabinette er det samme som Han Derre linket til, bare at her får du med vindu. Har hørt mye pent om dette kabinette. støynivået ligger på 16db noe som er ganske stille.. Kabinette er også MEGET pent syns nå jeg. er av god kvalitet og er lett å modde videre på..

 

Men det er jo et midi tower.... hvis du skulle ha et "stort" kabinett er vel heller Cm Stacker noe å satse på ;)

5734223[/snapback]

Veldig bra kabinett dette..

Kan anbefale det... :thumbup:

 

God kvalitet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...