Gå til innhold

"total copy.exe" Bug?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ehm, jeg er ikke sikker på om denne passer inn her, men jeg har et spm angående totalcopy programmet, Det var en gang da jeg lasta ned en film på LAN, så da filmen kom på 100% fortsatt lastinga, den gikk vidre å vidre 110% 120% osv.. Er det en feil eller er det bare sånn? Håper noen kan svare meg på det.. :hmm:

post-73725-1141853182_thumb.jpg

Endret av FanTazY
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sånn, da var det sensurert. men hvorfor det egentlig?

5723445[/snapback]

Forumet har regler mot Warez og slikt.. og tålererer det ganske lite.. så vil bare være sikker på at ikke tråden din blir stengt :)

Skrevet

har total copy på PCen min eg og. men får ikkje det til å fungere.. :p har instalert de, men greier liksom ikkje å åpne det på en eller annen måte (eller hvordan skal eg laste ned via TC, blir den byttet ut med vanlige windows kopiering?)

Skrevet

Totalcopy er konge når det funker, men det er slett ikke bugfritt (noe skaperen tydelig skriver på hjemmesida si). Deilig at det bare skipper filer det får problemer med, i stedet for å bare avbryte hele kopieringa, som møkkakopieringsfunksjonen til Explorer gjør....

Skrevet

Jeg tror at utviklerene må være ustabile i prosentregning. :) Det er tydeligvis en bug.

BTW: En gang jeg kjørte scandisk på en pc med Win98 stoppet ikke scandisken før den var på 129%. (Synd at jeg ikke hadde kamera.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...