G4RM Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Kjører heftig oppgraderinger om dagen, og vil gjerne ha målbar Frames per Secound i WoW. Noen som vet hvordan jeg får frem dette. Aller helst vil jeg ha progam/macro som logger over tid.
Drdaniel Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Kjører heftig oppgraderinger om dagen, og vil gjerne ha målbar Frames per Secound i WoW. Noen som vet hvordan jeg får frem dette. Aller helst vil jeg ha progam/macro som logger over tid. 5723334[/snapback] Last ned et program som heter Fraps, det er det samme programmet som brukes til å lage ingame movies. Det funker bra og viser fps'en din helt øverst/neders i hjørnet mens du spiller! Vet ikke helt om logg, men mulig du har en innstilling som monitorer det hvis du leter litt.
Amon Amarth Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Det er lettere å bruke versionen til E-Ton, however, vist du har binda hotkeys til ctrl-r så kan du gå i key bindings og endre det til en annen tast eller combinasjon
Saykin Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Når jeg starta WoW for første gang og du så intro filmen til tauran så viste FPS'en seg. Så fort jeg satt opp grafikken og sånt så forsvant den O_o
Intimvask Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Eller du kan bruke Titanbar. Den har en plugin som viser bruk av minne, fps osv
oysfaerg Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 (endret) Slutt å krangle, neste gang utdeles advarsler! 4 innlegg er slettet, en bruker har fått en liten ferie, la det bli med det. Endret 16. mars 2006 av oysfaerg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå