Gå til innhold

OT's Liberal-Konservative Frigjøringshær


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tør vedde på at ca 99 CIA agenter følger denne threaden nå, samt hvis du kikker ut av vil du se en svart chevy van stå parkert litt oppi gata, der sitter de og avlytter telefon og har masse skjulte kameraer i huset ditt. hvis du tar opp et speil vil du se en rød prikk i panna di, gjett hva det er.

Lenke til kommentar

Når vi først er inne på temaet, hva trengs det for å opprette en egen stat, da? Kan man uten videre løsrive seg fra den norske stat?

 

Jeg tenker delvis på den Don Rosa-tegneserien som var i Donald for et par år tilbake, hvor pengebingen ble erklært uavhengig. :p

 

Stiller med molotovs og tungt skyts.

Lenke til kommentar
Når vi først er inne på temaet, hva trengs det for å opprette en egen stat, da? Kan man uten videre løsrive seg fra den norske stat?

 

Jeg tenker delvis på den Don Rosa-tegneserien som var i Donald for et par år tilbake, hvor pengebingen ble erklært uavhengig. :p

 

Stiller med molotovs og tungt skyts.

5722682[/snapback]

 

Hvor skal vi danne vår nye stat da ? :hmm:

De beste stedene er jo tatt allerede, og vi kan vel ikke bare erklære en eller annen del av Norge for vår egen stat? (eller kan vi kansje det :p )

Lenke til kommentar
Når vi først er inne på temaet, hva trengs det for å opprette en egen stat, da? Kan man uten videre løsrive seg fra den norske stat?

 

Jeg tenker delvis på den Don Rosa-tegneserien som var i Donald for et par år tilbake, hvor pengebingen ble erklært uavhengig. :p

 

Stiller med molotovs og tungt skyts.

5722682[/snapback]

Jeg har hørt noen rykter om ei kjerring i norge som løsrivde seg fra den norske staten. der ble hun den eneste innbyggern og slikt...

Men hveit ikke hvordan det fungerer...

Lenke til kommentar
Jeg joiner i krigen mot USA :p

Det vi gjør er å dra til USA, og stikke på besøk i det kvite hus, se presidenten og si at vi erklerer krig mot de.. hehe

Ellers så har jeg litt trening i paintball og bf42 :wee:

5722492[/snapback]

Dette er en lavbudsjet krig, så vi får nøye oss med yahoo...

 

kjehaako: Da må vi erobre en liten bit av norge først, sikkert ikke så vansklig :p

Lenke til kommentar

Hm, tror neppe naboen min gjør nevneverdig motstand, hva med å kuppe huset mens de flytter?

Anarkistene på forumet viser seg nå, ja :D

 

Edit:

Øde steder ja, det kan være en ide.

Er en skog rett ovenfor her :hmm:

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

En hjemmeside er sikkert ikke så dumt det heller ;)

 

Der vi kan legge ut bilder, og kontaktpersoner for forhandlinger å sånn.....

 

 

Jeg har lest et sted der man kan kjøpe noen kvadratkilometer av Sahara. Så kan dere prøve å erobre hele Sahara derfra.

5722802[/snapback]

 

Lavbudsjettkrig :p

Endret av Kris_the_Ripper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...