Megnus Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 (endret) Nei.. Du har kanskje rett. Litt dårlig skrevet... Men skal i alle fall prøve å få en skikkelig klan Endret 9. mars 2006 av Zuckron
Anders Voldsund Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Vel vel...visst dokke skal vere ein Elite klan. Skal du vere klan-leder då? For då må det vere ein med skills... Spørsmålet er om DU har skills nok.
quakie Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Svært så positive vi var her da! La han finne medlemmer først da, så får han ta det derfra
Anders Voldsund Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Svært så positive vi var her da! La han finne medlemmer først da, så får han ta det derfra 5727983[/snapback] Eg skal ikkje bli med i klanen uansett da... Eg er med i =ITN=
El Matador Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Svært så positive vi var her da! La han finne medlemmer først da, så får han ta det derfra 5727983[/snapback] Eg skal ikkje bli med i klanen uansett da... Eg er med i =ITN= 5728102[/snapback] Du slipper sikkert spamme tråden for å si det. Tråden hadde blitt kanskje stor om alle hadde fulgt i dine fotspor. Jeg er med i [tlv]
Megnus Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 Det er jeg og en annen som er leder.. Jeg holder på med nettside og server setter jeg også opp ja Men det er tydlighvis ikke mange som liker at det kommer nye klaner her
Megnus Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 Nå har jeg oppdatert første post. Håper dere er mere fornøyde nå
Megnus Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 Var den bedre eller? Og som dere ser så er det flere plasser (to av dem blir kanskje opptatt i kveld)
SWAT dude... Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) jeg kan sikkert være med.. men jeg har veldig begrenset tidsrom som jeg kan spille på :/ mamma og pappa likte ikke at jeg spilte så mye så jeg får kun lov å spille på fredag, lørdag og onsdager hender jo det blir litt utenom også men regnet ut KD raten min ista fra feb 19 - mar9. bare sånn at du kan se liksom http://bf2s.com/player/43441405/ noe elite spiller er jeg kansje ikke men jeg er ikke n00b akkurat. er god som assult,medic.. egentlig alt er ikke så glad i AT tho selv om det funker. hvis dere trenger gunner til F-15/SU-34 o.l så er jeg god med Laser Guided også EDIT: si ifra når dere får opp serveren så kan jeg stikke innom en tur. Endret 9. mars 2006 av SWAT dude...
Megnus Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 Flott Legg meg til på msn så skal vi se om ikke det blir noe
TheDarkListener Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 hvis dere trenger gunner til F-15/SU-34 o.l så er jeg god med Laser Guided også 5728996[/snapback] Tviler på at noen klan gidder å bruke opp en mann på den jobben, da de aller fleste piloter med litt skill klarer å bruke den samtidig som de flyr flyet.
SWAT dude... Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) mulig det, men det var bare ett forslag. EDIT: Zuckron, la deg til (tror jeg :S) [email protected] right? Endret 9. mars 2006 av SWAT dude...
Megnus Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 hvis dere trenger gunner til F-15/SU-34 o.l så er jeg god med Laser Guided også 5728996[/snapback] Tviler på at noen klan gidder å bruke opp en mann på den jobben, da de aller fleste piloter med litt skill klarer å bruke den samtidig som de flyr flyet. 5729073[/snapback] Det var det jeg forstod Men vi begynner nå å vli noen gode folk så det tar form
El Matador Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Ikke at det har noe med saken å gjøre, men hvor gammel er du Zuckron?
Megnus Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 (endret) Det vil du ikke vite.... Men den andre lederen er 17 Ok. da jeg er 15 Jeg hater at folk dømmer etter alderen Endret 9. mars 2006 av Zuckron
El Matador Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Det vil du ikke vite.... Men den andre lederen er 17 Ok. da jeg er 15 Jeg hater at folk dømmer etter alderen 5729364[/snapback] OK. Jeg dømmer ikke etter alderen, jeg bare rett og slett lurte. Men, jeg må si som noen andre at jeg stusser litt på navnet "elitelag" når jeg ser lagoppstillingen til nå...
TheDarkListener Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Det vil du ikke vite.... Men den andre lederen er 17 Ok. da jeg er 15 Jeg hater at folk dømmer etter alderen 5729364[/snapback] OK. Jeg dømmer ikke etter alderen, jeg bare rett og slett lurte. Men, jeg må si som noen andre at jeg stusser litt på navnet "elitelag" når jeg ser lagoppstillingen til nå... 5729375[/snapback] Ja, vi kan si at vi har hatt et lite bekjentskap med minst en av medlemmene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå