Lexicon Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hei, lurer på om det er trygt å fjerne innholdet i \WINDOWS\system32\ReinstallBackups? Mappen inneholder en bunch med driver backups tror jeg. Har egentlig tenkt å fjerne kun 2 av mappene som inneholder noen ATI-drivere på grunn av at jeg har problemer med skjermkortdriveren (men det er en annen sak).
pmarius Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg ville ikke tatt sjansen på å uten videre slette mapper med systemfiler, det kan du komme til å angre på. Forsøk heller å avinstallere ATI-driveren som du har problemer med på vanlig måte, via Legg til/fjern programmer, eller "Rull tilbake driver" i egenskaper for skjermkortet...
Lexicon Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Jeg ville ikke tatt sjansen på å uten videre slette mapper med systemfiler, det kan du komme til å angre på. Forsøk heller å avinstallere ATI-driveren som du har problemer med på vanlig måte, via Legg til/fjern programmer, eller "Rull tilbake driver" i egenskaper for skjermkortet... 5720697[/snapback] Vel det kunne hende at noen visste at det var trygt.., nemlig derfor jeg spør. Avinstallering på vanlig måte er forsøkt + andre ting. Du kan se hva jeg har gjort her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=547839 Disse mappene er de eneste "restene" jeg finner igjen på pc'en etter en clean avinstallering av ATI-relaterte drivere/programmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå