Gå til innhold

LCD-skjerm på 100 tommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TV'en blir ikke stjelt ivertfall!  :cool:

5729392[/snapback]

Si ikke det. Dersom David Toska blir en fri mann i mårra så samler han lett noen kamerater som holder eieren som gissel mens de kommer kjørende med en truck inn i stua og henter den. Dersom Toska blir buret inne i mårra så er det sikkert noen andre kriminelle som planlegger storkupp hos eieren. ;)

 

Mye lavere sikkerhet enn minibanker og mye høyere utbytte tiltrekker seg nok skurker.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Etter det jeg har lært så skal sitteavstanden være 1.5 ganger bredden på bildet.

5720823[/snapback]

Det samme har jeg hørt, men dette gjelder crt-tv'er.

5730576[/snapback]

Under en meter sitteavstand fra en 28" (4:3) CRT TV høres ikke mye behagelig ut. Jeg ville ikke hørt på et sånt råd uansett hvem det var som sa det.

Lenke til kommentar
Det er vel kanskje ikke så lett å få solgt en 100" TV uten at noen tenker litt over det?

Med mindre han skal bruke den selv da!  :cool:

5730114[/snapback]

Sikkert lettere å selge enn et verdenskjent kunstmaleri :tease:

5730722[/snapback]

En annen ting er jo at den ikke er helt lett å få ut hell siden den er stor i to dimensjoner og relatvit tynn i den tredje og den må jo være ganske tung når den er såpass stor. Det må jo være vanskelig å få den transportert ut uten at noen klarer å stoppe det eller at den blir ødelagt. Noe som vel er noe letter for et par bilder som er mye mindre

Lenke til kommentar

Jeg synes personlig at alt over 42-50" bør være forbeholdt prosjektorer. Det er jo helt idioti å bygge så store skjermer når en liten boks kan gi større bilde?

 

Eneste bruksformålet jeg kan tenke meg for dette er de sinnsyke svære reklame skjermene man finner på bygninger i Asiatiske storbyer.. snakk om sløseri.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...