Gå til innhold

LCD-skjerm på 100 tommer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
TV'en blir ikke stjelt ivertfall!  :cool:

5729392[/snapback]

Si ikke det. Dersom David Toska blir en fri mann i mårra så samler han lett noen kamerater som holder eieren som gissel mens de kommer kjørende med en truck inn i stua og henter den. Dersom Toska blir buret inne i mårra så er det sikkert noen andre kriminelle som planlegger storkupp hos eieren. ;)

Mye lavere sikkerhet enn minibanker og mye høyere utbytte tiltrekker seg nok skurker.

Endret av Simen1
Skrevet

Det er vel kanskje ikke så lett å få solgt en 100" TV uten at noen tenker litt over det?

Med mindre han skal bruke den selv da! :cool:

Skrevet
Etter det jeg har lært så skal sitteavstanden være 1.5 ganger bredden på bildet.

5720823[/snapback]

Det samme har jeg hørt, men dette gjelder crt-tv'er.

Skrevet
Etter det jeg har lært så skal sitteavstanden være 1.5 ganger bredden på bildet.

5720823[/snapback]

Det samme har jeg hørt, men dette gjelder crt-tv'er.

5730576[/snapback]

Under en meter sitteavstand fra en 28" (4:3) CRT TV høres ikke mye behagelig ut. Jeg ville ikke hørt på et sånt råd uansett hvem det var som sa det.

Skrevet
Det er vel kanskje ikke så lett å få solgt en 100" TV uten at noen tenker litt over det?

Med mindre han skal bruke den selv da!  :cool:

5730114[/snapback]

Sikkert lettere å selge enn et verdenskjent kunstmaleri :tease:

Skrevet

Med mindre han skal bruke den selv da!  :cool:

5730114[/snapback]

Sikkert lettere å selge enn et verdenskjent kunstmaleri :tease:

5730722[/snapback]

En annen ting er jo at den ikke er helt lett å få ut hell siden den er stor i to dimensjoner og relatvit tynn i den tredje og den må jo være ganske tung når den er såpass stor. Det må jo være vanskelig å få den transportert ut uten at noen klarer å stoppe det eller at den blir ødelagt. Noe som vel er noe letter for et par bilder som er mye mindre

Skrevet (endret)

Jeg synes personlig at alt over 42-50" bør være forbeholdt prosjektorer. Det er jo helt idioti å bygge så store skjermer når en liten boks kan gi større bilde?

Eneste bruksformålet jeg kan tenke meg for dette er de sinnsyke svære reklame skjermene man finner på bygninger i Asiatiske storbyer.. snakk om sløseri.

Endret av Theo343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...