Gå til innhold

opplades batteri når maskina er på?


Anbefalte innlegg

hei, har akkurat fått hjem min nye FS amilo pro v2045 (ser meeeeeget lekker ut :thumbup: ), og det står at batteriet må lades opp. lurte på om jeg kan slå på maskinen å bruke den med strømledninga i (lades batteriet opp da?), eller om den må være avslått helt til batteriet er oppladet.

 

takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan fint bruke maskinen sålenge bare du ikke drar ut strømkontakta før den har lada seg helt opp.

5716405[/snapback]

 

Er det ikke slik at man bør la den stå og "koselade" med fullt batteri i et halvt døgns tid første gangen også?

Endret av rend
Lenke til kommentar
Nei det trenger man ikke.

 

disc0: Kan du si litt mer om den pcen? Støy f.eks?

5721555[/snapback]

 

det er mindre støy enn jeg hadde fryktet. riktignok så slår vifta seg inn titt og ofte når jeg driver på med noe heftigere arbeid, men det er lite støy på vifta, så det forstyrrer meg ikke nevneverdig. skal også sies at jeg ikke har så lang erfaring med laptop, så jeg er litt usikker på hva som regnes som mye og lite støy, men det plager meg altså ikke. driver jeg kun på med surfing eller skriving går ikke vifta i det hele tatt. storfornøyd sålangt :thumbup:

 

trodde også at først at det var noe kødd med museflata/tastene, siden maskinen helt plutselig begynte å merke av tekst uten at jeg var i nærheten av tastene, men dette viser seg å være fordi jeg "dobbeltklikker" på museflata, og dette er selvfølgelig en innlagt funksjon. regner med dette er vanlig på andre laptoper også.

 

i tillegg går alt helt smooth og kjapt, men det skulle egentlig bare mangle siden pcen er helt ny.

 

lekkert design er det også :cool:

 

skal poste når jeg oppdager dårlige sider ved maskinen.

Endret av disc0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...