Gå til innhold

Se på denne videoen. tenk dere dette løst på BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, det er nok såpass enkelt som at han har laget en mod til BF2, som han spiller på i SP.

Om han prøver på noe slikt online, vil enten spillet gi advarsel->kick p.g.a. modifiserte ting, eller så vil det ta et par dager før Punkbuster er fikset til å banne alle med den "hacken".

Jeg tar det med ro :)

Lenke til kommentar

"this is legit sorry you doubters.......looked up a bunch of the names of the people and they have stats..............it doesn't play like singleplayer as well......they could change the names but it looks to much like a real game of Karkand"

 

Har ikke sett selv...

Lenke til kommentar
"this is legit sorry you doubters.......looked up a bunch of the names of the people and they have stats..............it doesn't play like singleplayer as well......they could change the names but it looks to much like a real game of Karkand"

 

Har ikke sett selv...

5716444[/snapback]

 

 

hvorfor sto det da 4-5 forlk i en klynge på gulf of oman ut av ut ifra allyen der ved main base? tviler på at folk er dumme nok til å stille seg i klynger på 4-5 stykker i på en slik nade shooting range.

 

BTW: hvordan så folka på karkand at han tok chuten?

Lenke til kommentar
"this is legit sorry you doubters.......looked up a bunch of the names of the people and they have stats..............it doesn't play like singleplayer as well......they could change the names but it looks to much like a real game of Karkand"

 

Har ikke sett selv...

5716444[/snapback]

Legg merke til at det er ingenting chatter, ingen som reagerer på at han meier ned halve laget med auto L96A1. Det hadde garantert vært hyling og jammer om haxxoring ved multiplayer

Lenke til kommentar

Det er for typisk bot-oppførsel til at det er ekte, og ingenting hindrer ham fra i å ta screen på en vanlig online server, og gi botene navn etter det...

 

Oppsummert ting som taler for at det er bots:

Spillerne sikter som boter (de har mistenkelig dårlig 'aim')

Vet hvor han er til enhvert tid

Tar de vanlige veiene, typisk for bots

De har ikke unlocks (Spesielt AT har DAO-12)

Flere AT's enn det pleier å være på Karkand

Hvor er "emblemet" som viser ranken til spillerne (dog er det kanskje ikke en ranket server).

 

EOD :)

 

Men det hadde vært utrolig moro å ha de våpnene i spillet, Auto-AT og evt. kniven er min favoritt :dribble:

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Vel, dette er bare tull, [AGB]Tiny_Pat er et semi-medlem i klanen min, og han har avklart alt med oss. Han var til og med så grei at han rapporterte det til EA og fikk Godjoey wipa. Lo meg skakk jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Godjoey er multiplayerkontoen til denne karen mens Godfrack er samme persons single playerkonto. Ingen skrivefeil. Sjekk posten KLOTEN1 aka Tiny_pat la igjen på ea sitt forum hvis du vil ha mer fakta.

 

http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t...318bc1e5a6bbeab

 

EDIT: hvis det var ordet "wipa" du lurte på så er det min raske fornorsking av å "wipe" på engelsk. Du kan bruke "wipet" hvis det høres mer korrekt ut for deg :)

 

EDIT2: Hvis du lurer på hvem [AGB]Tiny_pat er så er det en av de Godfrack/godjoey visstnok drepte i videoen og som visstnok sa dette:

 

 

hate14yj.png

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...