Gå til innhold

Skal flytte til Bismarck


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig fornøyd med dem. De har ordnet opp i alle problemer som jeg har hatt så langt, de er pålitlige og er til å stole på. Var faktisk innom kontoret på fredag, rett etter jeg hadde vært på intervju på ambasaden. De kjente meg igjen (litt utrolig siden jeg bor på Geilo, og har bare snakket med dem en gang før ansikt til ansikt).

De er utrolig hyggelige, og virker seriøse. Jeg er utrolig glad jeg valgte dem.

 

Ang. vertsfamilien din, så må du bare stole på organisasjonen. De gjør alt for å få en familie til å passe deg.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Da reiser jeg til Oslo, og reiser fra Norge i morgen tidlig.

Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å bli like aktiv som jeg har vært dette året, men jeg blir i alle fall her litt. Dere må nok holde ut med at jeg skriver uten de skandinaviske bokstavene.

 

Ellers så hadde det vært hyggelig om dere hadde tatt dere en tur innom bloggen min i ny og ne, som jeg har reklamert for så utrolig mange ganger før. Det er alltid hyggelig med noen kommentarer fra folkene her på diskusjon.no.

 

Hade bra :)

Lenke til kommentar
Med andre ord har tydligvis denne familien nok av penger
Skjønte ikke helt hvordan du kan trekke denne slutningen, men?

5710443[/snapback]

 

Klassisk Jokke.

6690196[/snapback]

Klassisk HalTan.

 

---

 

OnT: @trådstarter; god tur! Du kommer til å få det knall. Har bodd i USA i litt over 10 mnd nå og trives. Flytter kanskje til Las Vegas i helga, litt avhengig av hvor jeg får jobb :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...