Gå til innhold

Skal flytte til Bismarck


Anbefalte innlegg

Hei å hopp alle forummedlemmer :)

Jeg skal til høsten bli en utvekslingsstudent i USA, og i dag fikk jeg en telefon fra Speak om at jeg har fått en vertsfamilie i Bismarck, North Dakota.

Familien er tydligvis helt super. Faren jobber som "Computer Programmer" og moren jobber som "Attorney for State". Med andre ord har tydligvis denne familien nok av penger :D

 

Jeg har tydligvis fått 4 søsken, men der bare to bor hjemme. Broren min er 17 år (altså like gammel som meg), og en liten lillesøster på 7 år. Familien er i tillegg sporty, så jeg får håpe at jeg slipper å bekymre meg for vekten.

En bra familie ser det ut som :)

 

Jeg har prøvd å finne noen bilder av Brismarck på nettet, for å se hvordan mitt nye bosted ser ut, men jeg har rett å slett ikke funnet noen som helst, selv om jeg satt nesten 3 økonomitimer på skolen og letet ivrig (Ved søk på Brismarck, får jeg bare opp noen bilder av en båt med samme navn). Derfor lurer jeg på om noen vet hvor jeg kan finne en del bilder av selve byen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bundy: Hvorfor i alle dager skal jeg ha med sølvteip?

 

ketchez: Akkurat det som er det store problemet da. Før jeg begynte på videregående bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle bli forelsket i det hele tatt. Men dette viste seg å være umulig, og dette er den ene og alene grunnen til at jeg gruer meg for å dra :cry:

 

kjehaako: Så dum jeg var.. Google Earth finnes jo for en ting :D

Lenke til kommentar

Ikke fortell meg noe jeg allerede vet. Hadde jeg vist dette før jeg søkte, hadde jeg aldri søkt. Men i å med at jeg søkte for snart et år siden, hadde jeg null mulighet for å vite dette. Og etter jeg godtok plassen, begynte betalingen, og da var det vanskelig å trekke seg.

Ikke kom her å tro at dette har vært enkelt for meg! Det er heller mer helt jævlig :cry:

Lenke til kommentar
Med andre ord har tydligvis denne familien nok av penger
Skjønte ikke helt hvordan du kan trekke denne slutningen, men?

5710443[/snapback]

 

Vel, det var i allefall noe jeg tror da :p En advokat har generelt ikke dårlig lønn, og jeg fikk vite fra hun i Speak at hun var ganske høyt oppe i systemet! :hmm:

Lenke til kommentar

Godt mulig, men "en som arbeider for staten trenger ikke nødvendigvis å gjøre det så godt. Dessuten er det mange advokater i statene som ikke gjør det så grusomt bra. Men for all del.

 

Hun har ihvertfall ikke prikker på rullebladet!

 

Reiser offisielt med sånn organisasjon neste år jeg også for å få året godkjent. Hadde først tenkt å bo hos familien til han som er daglig leder i firmaet der borte, men konen hans hadde drevet med skattesvindel og sonet for det... Så da var ikke rullebladet rent nok. De leter vel litt mer "på markedet" etter familie til meg nå, men jeg har da oppgitt at jeg har "very high standard of living". Skal gå på en privatskole der borte, så er ganske begrenset hvor de eventuelt kan bo. Pappa skal være der 1-2 uker i måneden, og da bor jeg naturligvis med ham. Men de tørr ikke la meg bo alene. ;)

Lenke til kommentar
Godt mulig, men "en som arbeider for staten trenger ikke nødvendigvis å gjøre det så godt. Dessuten er det mange advokater i statene som ikke gjør det så grusomt bra. Men for all del.

 

Hun har ihvertfall ikke prikker på rullebladet!

5710472[/snapback]

Jævla flisespikker.

 

Ustedalen. Virker som at du kommer til å kose deg!

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Godt mulig, men "en som arbeider for staten trenger ikke nødvendigvis å gjøre det så godt. Dessuten er det mange advokater i statene som ikke gjør det så grusomt bra. Men for all del.

 

Hun har ihvertfall ikke prikker på rullebladet!

5710472[/snapback]

Jævla flisespikker.

5710984[/snapback]

Vel, det er flere enn det som ikke gjør det bra.

Lenke til kommentar
Man skal uansett ikke trekke inn hva menneskene tjener, da dette ikke er din sak, men ustedalen sin. - Han har sagt de tjener bra, baser deg på det og forhold deg til det.

5710998[/snapback]

"med andre ord" skriver han, og jeg setter et lite spørsmålstegn. Antagelig har han rett, men skriver han det her, må jeg få lov til å reagere en smule.

 

Vennligst ro deg ned tre hakk.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Det er engelsk, kanskje du hadde trengt det, om du ikke hadde så gode engelskkunnskaper? Reager så mye du vil, jeg setter bare kommentarer til det du skriver.

 

Jeg roer meg nok ikke ned, har du et problem med det, ok, ditt problem.

Lenke til kommentar
Ustedalen laves Ustedalen, and his Girl! :-O

5711044[/snapback]

Må ikke dra inn at at reiser fra jenta si så mye nå, da! Trenger ikke være verdens undergang det vettu! Han vet jo ikke hvor de står om et halvt år vettu...Dessuten, er forholde bra er hun der sikkert når han returnerer til Norge=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...