Propaganda Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hei, for noen år tilbake, kan tenke meg rundt 1999-2000 så hadde jeg ett foto program ala Photoshop, bare at det ikke var i nærheten like avansert... Man kunne lett legge til effekter osv og det var ikke så veldig bra kanskje, men veldig greit å jobbe med. Er det noen som trur de veit hva det programmet kan hete? Jeg veit det var ganske populært på den tia, værtfall blant folk som ikke orka å sette seg inn i Photoshop. Takk på forhånd Mvh ProppenFotoGanda
persistent Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Vil nok tro at det kan være PaintShop Pro du tenker på. Var opprinnelig et sharewareprogram, men er nå betalingsprogram. Men du kan laste ned en 30-dagers versjon.
Propaganda Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Skrevet 5. mars 2006 Vil nok tro at det kan være PaintShop Pro du tenker på. Var opprinnelig et sharewareprogram, men er nå betalingsprogram. Men du kan laste ned en 30-dagers versjon. 5707603[/snapback] hell yea! Drit ålreit...takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå