Gå til innhold

En utfordring: Selvportrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest member-101642

Prøver meg med et selvportrett. Kritikk ønskes.

 

 

edit: ser at bakgrunnen i til venstre i bildet ikke ser helt bra ut.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg har kikket litt i denne tråden og prøvde meg litt frem i dag. Her er de jeg syns ble vinnere av dagens fotoshots (premien var bare å få ligge her en liten stund, jeg skjønner at dette er noe som jeg må øve MYE mer på, haha)

 

Januar2008-342.jpg-for-web-large.jpg

Dette ble jeg mest fornøyd med, har lagt farge på øye mitt, men det går nesten ikke ann å se.

Det ble i alle fall nesten prikk likt min ekte øyen farge.

 

Januar2008-298.jpg-for-web-large.jpg

Lite spennende... Hmmf

 

Januar2008-349.jpg-for-web-large.jpg

Her er meg og mitt lange hår :p haha

Tror jeg skal bruke lang tid på å øve meg på dette her ja. Spessielt så må jeg øve på lys setting..

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg det litt bedre til.

Det som er er at vi ikke har noe serlig lys annet en tak lys :p Hehe, jeg prøvde til og med julelys og det gikk ikke.

Skal kjøpe litt flere ikea lys tror jeg. Her er i alle fall resultatet. Har bare fikset litt på lyset og sort/hvit og mer farge på øynene. Det uklare er pga hjemmesiden min som kun laster opp i den str.

 

Januar-2008-0412.jpg-for-web-large.jpg

 

Januar-2008-043.jpg-for-web-large.jpg

 

Januar-2008-041.jpg-for-web-large.jpg

Dette er mitt favoritt bilde ;)

 

Januar-2008-026.jpg-for-web-large.jpg

 

Ble det bedre denne gangen? Ser at de fleste bidene mine her så er det ene øyet helt skygget til, vanskelig å gjøre noe med det med så pass dårlig lys...

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg det litt bedre til.

Det som er er at vi ikke har noe serlig lys annet en tak lys :p Hehe, jeg prøvde til og med julelys og det gikk ikke.

Skal kjøpe litt flere ikea lys tror jeg. Her er i alle fall resultatet. Har bare fikset litt på lyset og sort/hvit og mer farge på øynene. Det uklare er pga hjemmesiden min som kun laster opp i den str.

 

Ble det bedre denne gangen? Ser at de fleste bidene mine her så er det ene øyet helt skygget til, vanskelig å gjøre noe med det med så pass dårlig lys...

Får se den andre sida di iallfall! :p Du skjuler halve ansiktet ditt på alle utenom det siste :p. Få se om du kan poste selvportrett der vi får se hele ansiktet da hehe!:p

 

Likte forresten det bildet der du skriver at det er din egen favoritt.. Likte godt det at halve ansiktet ditt forsvinner inn i mørket, men du skulle og fått hele veggen svart da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...