Khalifen Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Jeg vil si PC i ditt tilfelle. Du har en veldig god maskin, og det er muligheter for flere plugins osv. Gå får PC-versjonen!
PoWerFeeD Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hvorfor ikke gå for begge? Vi bor tross alt i Norge. Jeg skal spille igjennom det meste på Xbox, så går jeg over på PC etter 1 år eller noe. Så er det komt masse plugins og mods som gjør spillet "nytt" .
Dr. Mobius Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Tror aldri jeg hadde klart å spille et spill som Oblivion på konsoll, med håndkontroll. Jeg er helt avhengig av mus og tastatur.
PoWerFeeD Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Tror aldri jeg hadde klart å spille et spill som Oblivion på konsoll, med håndkontroll.Jeg er helt avhengig av mus og tastatur. 5773303[/snapback] Se for deg dette. Du sitter godt tilbakelendt i sofaen. Du har aldri sittet bedre. En iskald øl med frisk skum står på bordet forran deg. Du spiller på en 32" widescreen. Du slipper å boote, oppdatere drivere, software, virus osv osv osv..
Straffa Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Tror aldri jeg hadde klart å spille et spill som Oblivion på konsoll, med håndkontroll.Jeg er helt avhengig av mus og tastatur. 5773303[/snapback] Se for deg dette. Du sitter godt tilbakelendt i sofaen. Du har aldri sittet bedre. En iskald øl med frisk skum står på bordet forran deg. Du spiller på en 32" widescreen. Du slipper å boote, oppdatere drivere, software, virus osv osv osv.. 5773359[/snapback] Akkurat Endret 18. mars 2006 av avanore
zilch Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Leste på elderscrolls forumet at mus/tastatur foreløpelig ikke var støttet på 360 utgaven. Spillte Morrowind GOTY på xbox, og det fungerte helt greit. Etter å ha prøvd det på pc, så har xbox utgaven støvet ned. Syntes det er så mye deiligere å spille det med skikkelig tastatur/mus
Nitrius Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hvorfor ikke gå for begge? Vi bor tross alt i Norge. Jeg skal spille igjennom det meste på Xbox, så går jeg over på PC etter 1 år eller noe. Så er det komt masse plugins og mods som gjør spillet "nytt" . 5773269[/snapback] Joda mulig, men med det første for jeg nøye meg med en av versjonene, er litt dårlig med penger akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå