Gå til innhold

TES: Oblivion - PC eller Xbox 360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke gå for begge? Vi bor tross alt i Norge. :p

Jeg skal spille igjennom det meste på Xbox, så går jeg over på PC etter 1 år eller noe. Så er det komt masse plugins og mods som gjør spillet "nytt" .

Skrevet
Tror aldri jeg hadde klart å spille et spill som Oblivion på konsoll, med håndkontroll.

Jeg er helt avhengig av mus og tastatur.

5773303[/snapback]

Se for deg dette. Du sitter godt tilbakelendt i sofaen. Du har aldri sittet bedre. En iskald øl med frisk skum står på bordet forran deg. Du spiller på en 32" widescreen.

Du slipper å boote, oppdatere drivere, software, virus osv osv osv..

Skrevet (endret)
Tror aldri jeg hadde klart å spille et spill som Oblivion på konsoll, med håndkontroll.

Jeg er helt avhengig av mus og tastatur.

5773303[/snapback]

Se for deg dette. Du sitter godt tilbakelendt i sofaen. Du har aldri sittet bedre. En iskald øl med frisk skum står på bordet forran deg. Du spiller på en 32" widescreen.

Du slipper å boote, oppdatere drivere, software, virus osv osv osv..

5773359[/snapback]

Akkurat :thumbup:

Endret av avanore
Skrevet

Leste på elderscrolls forumet at mus/tastatur foreløpelig ikke var støttet på 360 utgaven. Spillte Morrowind GOTY på xbox, og det fungerte helt greit. Etter å ha prøvd det på pc, så har xbox utgaven støvet ned. Syntes det er så mye deiligere å spille det med skikkelig tastatur/mus

Skrevet
Hvorfor ikke gå for begge? Vi bor tross alt i Norge. :p

Jeg skal spille igjennom det meste på Xbox, så går jeg over på PC etter 1 år eller noe. Så er det komt masse plugins og mods som gjør spillet "nytt" .

5773269[/snapback]

Joda mulig, men med det første for jeg nøye meg med en av versjonene, er litt dårlig med penger akkurat nå :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...