phnx85 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Nå nettopp ble jeg ambushet av en Shaman. Siden jeg hadde lite liv og mana tenkte jeg at jeg skulle sheepe og stikke av. Så bryter av en sheep, men til min store overaskelse kommer det opp en Immune melding på skjermen min. Jeg når jo selvfølgelig ikke å kaste en til sheep før jeg var død. Jeg er 100% sikker på at jeg hadde targetet shaman før jeg sheepet, men da jeg sjekket combat loggen så ble prøvde jeg å sheepe en grounding totem. Det har skjed flere gang før. Er det en bug eller gjør grounding totem slik at f.eks den første spellen treffer den totemen? Endret 4. mars 2006 av phoen|x
Ickz Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 grounding totem breaker fear, sheep osv så når han brukte den så er det derfor han ble immune
jonasdaman Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det har skjed flere gang før. Er det en bug eller gjør grounding totem slik at f.eks den første spellen treffer den totemen? 5697822[/snapback] Working as intended
phnx85 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Så når en shaman har grounding totem er han immune mot sheep, osv?
jonasdaman Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Så når en shaman har grounding totem er han immune mot sheep, osv? 5697976[/snapback] Nei, da må han bruke Tremor totem, han kan ikke ha begge samtidig
.Marcus Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ettersom jeg ar forstått, så pulser totemet etter X sek, og disspeller poly, fear osv. Muligens 2-3 pulses totalt også, men har aldri spilt en shaman til mer enn lvl 15, så
jonasdaman Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ettersom jeg ar forstått, så pulser totemet etter X sek, og disspeller poly, fear osv. Muligens 2-3 pulses totalt også, men har aldri spilt en shaman til mer enn lvl 15, så 5697986[/snapback] Stemmer, har aldri spilt shaman selv jeg heller
Holypanzer Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Grounding Totem Summons a Grounding Totem with 5 health at the feet of the caster that absorbs one harmful spell every 10 seconds for each nearby party member. Will not absorb area of effect spells. Lasts 45 sec. Den fjerner en spell som bli kastet på shamanen, eller gruppa hans. F.eks en fireball fra en mage Tremor Totem Summons a Tremor Totem with 5 health at the feet of the caster that shakes the ground around it, removing Fear, Charm and Sleep effects from party members within 30 yards. Lasts 1.50 min. Fjerner Fear, Charm og Sleep Det er hva de forskjelige totemene gjør
Omar Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 grounding totem breaker fear, sheep osv så når han brukte den så er det derfor han ble immune 5697829[/snapback] Eru tett? Grounding totem "grounder" 1 offensive spell hvert tiende sekund. Om spellen tar dmg, forsvinner totemen. Det er "Tremor Totem" som fjerner fear, sleep, og charm effects hvert femte sekund. Ikke kom med feilaktig informasjon please...
Omar Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Ettersom jeg ar forstått, så pulser totemet etter X sek, og disspeller poly, fear osv. Muligens 2-3 pulses totalt også, men har aldri spilt en shaman til mer enn lvl 15, så 5697986[/snapback] Er du først blitt sheepa, mens grounding totem er oppe, vil ikke grounding totem fjerne effekten. Den kan bare hindre det i dèt spellen blir castet.
OlaTK Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Så når en shaman har grounding totem er han immune mot sheep, osv? 5697976[/snapback] Nei, da må han bruke Tremor totem, han kan ikke ha begge samtidig 5697980[/snapback] jo han kan ha begge samtidig. Please les litt mer om shaman eller spill litt mer shaman før du kommer med feil informasjon.
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Grounding totem krever Air totem, Tremor totem krever Earth totem. Det går helt fint å ha begge oppe samtidig.
Ickz Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 sorry, blandet tremor og grounding har aldri spilt shammy selv så jeg skylder på det
M@R7!N Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 alltid fireblast eller wand Grounding totem, er caster killer.
brillan Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Lett å se hvem som spiller horde og alliance her :< "Tremor totem fjerner slow, sheep, fear osv" "Sentry totem gjør at shamans kan fly!" "Nature totem gjør shamans immune mot nature spells!!11"
likferd Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Lett å se hvem som spiller horde og alliance her :< "Tremor totem fjerner slow, sheep, fear osv" "Sentry totem gjør at shamans kan fly!" "Nature totem gjør shamans immune mot nature spells!!11" 5702427[/snapback] Shamaner kan ikke fly me sentry totem fra 1.10 av :!:
jonasdaman Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Så når en shaman har grounding totem er han immune mot sheep, osv? 5697976[/snapback] Nei, da må han bruke Tremor totem, han kan ikke ha begge samtidig 5697980[/snapback] jo han kan ha begge samtidig. Please les litt mer om shaman eller spill litt mer shaman før du kommer med feil informasjon. 5698830[/snapback] trodde begge var earth
Gjest Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Shamanens totemer gjør at jeg ikke får charga. Derfor hater jeg totemene like mye som en @^¤#! õ*"!%^"@!!#!
Xtra Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Lett å se hvem som spiller horde og alliance her :< "Tremor totem fjerner slow, sheep, fear osv" "Sentry totem gjør at shamans kan fly!" "Nature totem gjør shamans immune mot nature spells!!11" :!: Lett å frykte det man ikke vet hva er.
walstad Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 er mage.. grounding totem = shaman immun mot sheep, counterspell, og absorberer en damagespell kjipt å se en trinkets + ap + PoM pyroblast gå rett i totemen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå