Gå til innhold

TES: Oblivion lastetider xbox med uten harddisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at oblivion på PC og xbox360 er forholdvis like men at lastetider på 360 går noe tregere. Vet folk om dette skyldes at det kun er testet 360 uten harddisk eller går det også tregt fra en 360 der spillet lastes fra harddisk.

Må vel kanskje vente til release før man får et vettugt svar på dette.

Leste foresten også at det "lagget" hvis man red påhest fordi man beveget seg fortere gjennom terrenget enn en stakkars 360 klarte å laste? Usikker på om dette var testet med eller uten harddisk.

Eneste som burde komme nå var en Smart Joy Frag for 360 Så man kunne spille oblivion på 360 med tastatur :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med hestene aner jeg ikke, men i følge det jeg har lest var lastetid litt dårligere (knapt merkelig, visstnok) på en 360 med harddisk enn på en high-end PC. Regner med det blir temmelig likt på en "vanlig" gamer-PC og 360 med HD.

På 360 uten HD, skal det gå betydelig treigere.

Skrevet
Uansett tror jeg ikke lastetiden blir uutholdelig. Det var visst snakk om 5 sekunder eller noe sånt, noe som ikke er altfor dårlig.

5693250[/snapback]

Hvis den laster like ofte som Morrowind, så kan det bli en del.

Skrevet (endret)
Hvis den laster like ofte som Morrowind, så kan det bli en del.

5693273[/snapback]

Det kommer ikke til å laste utendørs, bare når du går inn i hus.

Endret av ejen
Skrevet (endret)
jo vil laste utendørs også, ganske ofte til og med, noe som 5 ganger på 5 minutter i følge en artikel

5693388[/snapback]

Jeg husker å ha lest minst et par steder at all utendørslasting foregår i bakgrunnen, og at man derfor ikke blir stoppet av noen "loading screen".

EDIT:

F.eks. her:

"Load screens between different areas (for instance entering dungeons) lasted only a few seconds, so short I couldn’t even read the hints on the load screen itself. Similarly Bethesda have done a great job of not requiring any load screens when exploring the wilderness."

http://tessource.net/content.php?page=Offi...iew#performance

Endret av ejen
Skrevet
rar flere steder står det

-Annoying little load times, especially when mounted

5693598[/snapback]

Hm, kanskje det dreier seg om hakking når man beveger seg fort i terenget? Jeg mener loading, bare at det ikke er noen loading screen fordi det går så fort.

Skrevet
Vil loadetider bli positivt påvirket av en Raptor 150Gb, på en pc?

5698440[/snapback]

Garantert. ;) Jeg har 74GB-versjonen, men hastigheten er den samme. Det var på grunn av slike ting jeg kjøpte den. :)

Skrevet

5698440[/snapback]

Garantert. ;) Jeg har 74GB-versjonen, men hastigheten er den samme. Det var på grunn av slike ting jeg kjøpte den. :)

5698482[/snapback]

Har "sata2" raptoren kommet ut i 74gb? Isåfall blit det en sånn en på meg og snart, hvis ikke blir det 150gb versionen. Blir digg å kunne kjøre Oblivion på en top-end pc :)

Skrevet

5698440[/snapback]

5698482[/snapback]

Har "sata2" raptoren kommet ut i 74gb?

5698495[/snapback]

Det var vel 38 GB (?) og 74 GB den opprinnelig ble lansert med. Er dog ikke sikker på hvorvidt det er SATA eller SATA2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...