Gå til innhold

G.R.A.W. er gull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kewell79, jeg tror det er snakk om litt utydelig ordlegging... Xbox- versjonen 360 utgis samtidig i U.S.A. og Europa, mens Xbox- versjonen har en glippe på en uke.

 

Ubisoft confirmed today that the game has been sent to the factory and will ship worldwide on March 9--next Thursday. It will simultaneously ship on the current-generation Xbox in the US, but will come a week later in Europe.

 

Teamxbox:

 

The Xbox 360 version will be available March 9 worldwide while the Xbox version will be shipping March 9 in the U.S. and March 16 in Europe.

Endret av Nymfo- Olga
Lenke til kommentar
Kewell79, jeg tror det er snakk om litt utydelig ordlegging...  Xbox- versjonen 360 utgis samtidig i U.S.A. og Europa, mens Xbox- versjonen har en glippe på en uke.

 

Ubisoft confirmed today that the game has been sent to the factory and will ship worldwide on March 9--next Thursday. It will simultaneously ship on the current-generation Xbox in the US, but will come a week later in Europe.

 

Teamxbox:

 

The Xbox 360 version will be available March 9 worldwide while the Xbox version will be shipping March 9 in the U.S. and March 16 in Europe.

5687891[/snapback]

 

når det leser artikkelen engang til mitt på dagen ser jeg det ja :innocent:

Lenke til kommentar

Gleder meg, men litt usikker om jeg har råd til å skaffe meg det på lanseringen ennå. Blir et spill jeg uansett kommer til å sitte mye med. Glad de har gått litt tilbake til orginalen, for den digget jeg på PC. Co-op blir jo en super opplevelse. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...