Landeplagen Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg tror den "Bortkomne sønnen" er spilleren selv. Altså sønnen til han derre kongen. Det hørtes sannsynlig ut. Diskuter!
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hvorfor blir du da sendt til en annen by for å finne den bortkomne sønnen, som er munk eller prest eller noe sånn? Ser liten nytte i at keiseren sender deg ut på et potensielt livsfarlig oppdrag for å finne noen av liten til ingen nytte..
slash Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Du møter keiserens sønn i Kletch. Han voices forøvrig av Sean Bean som vi kjenner fra ringenes herre. så nei, det er nok ikke spilleren.. Det hadde også jo vært litt ensporet av bethesda å gjordt hele "nevarine"-saken på nytt..
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Ble ikke mye til diskujon det nei :!: 5686766[/snapback] Haha :!: :!:
Juke Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Man kan vel sikkert velge kjønn også forøvrig, så da blir det jo ganske innlysende dersom man tilfeldigvis leter etter en sønn når man lager en mannlig karakter, mens man leter etter en datter dersom man lager en kvinnelig karakter.
ttt Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Flyttes frå "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > The Elder Scrolls".
Arsenal_RULES Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Det var min teori. Men det var bare noe som slo meg igår, men tviler på at det er riktig. Men som Juke påpekte er denne teorien veldig tvilsom. Endret 2. mars 2006 av Arsenal_RULES
Landeplagen Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Hehe. Det ble ikke no stort til diskusjon nei. Men det er bare bra, for jeg syntes det hadde vært litt teit...
Tinmar Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 I et intervju med IGN var det en som sa at du ikke var sønnen til keiseren. Tror det er til å stole på siden han jobbet med spillet. kilde:http://media.xbox360.ign.com/media/702/702493/vids_1.html In-Depth Interview
Dr. Mobius Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Og ikke glem at du kan velge rase selv:P 5687111[/snapback] Ikke glem at keisern er en sær fyr, og har sikkert vært bortpå mye rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå