Gå til innhold

Hvilke kamera skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå inn i produktguiden her og søk på kameraene til Sony og Panasonic, velg det kameraet som ligger nermest den prisen du vil bruke og vips så har du et kjempekamera! Det finns mange andre poster ang. disse temaene og svarene og smaken er som baken, delt. Derfor tror jeg de fleste synes at Panosaonic og Sony er "vinnere" men med forskjellige forser. Panosonic kan du vel få en 3CCDbrikke til den prisen og sony har sin berømte Carl Zeiss optikk og touch screen som er min favoritt idag i den prisklassen.

Lenke til kommentar
Jepp, kjempe fornøyd :)

 

Hvorfor ikke?

5693802[/snapback]

De billige kassettene kan legge igjen mye dritt på videhodet, noe som krever større frekventering av rense-tape. Og rense-tape sliter på videohodet og bør ikke brukes mer enn nødvendig. Mer drop-outs kan også være resultatet (spesielt TDK skal være ille på dette området har jeg hørt).

 

Bruk også som sagt bare en type kassetter. Blander du, kan smøremidlene fra de forskjellige typene kassetter reagere uheldig på hverandre. Limlignende resultater kan være vanskelig å få bort selv med rense-tape.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...