Gå til innhold

Ble anmeldt og havna på glattcelle


Anbefalte innlegg

Hadde mitt livs verste helg denne helgen..

 

Jeg havna på en nokså lugiber fest og blei skjenka dritings av festverten..

Jeg fikk mest sansynlig i meg amfetamin iløpet av kvelden, men har ikke peiling på hvordan.

Fikk blackout og klikka visst helt..

 

Husker turen gjennom byen i veldig små glimt.

 

Første jeg husker er at jeg slo til ett anlegg som sto på festen, deretter sto jeg i byen og la ut om livet mitt til en kompis, deretter rulla jeg meg over panseret på en bil og deretter ble jeg dradd inn på politistasjonen av 2 politimenn.

 

Tingen er det at jeg tror jeg har rotet meg inn i noe jeg ikke hadde drømt om..

 

Etter 4 timer der jeg lagde ett helvettes spetakkel på glattcella så kjørte de meg hjem.

Jeg ringte deretter til en kompis og ble forklart hva som hadde skjedd.

Ringte deretter til politistasjonen og spurte de hva konsekvensene kommer til å bli.

 

De sa det at jeg var blitt anmeldt for ordensforstyrrelse og for å ha slått en dame.

Den første er kansje grei nok, men den andre tingen kunne jeg aldri ha drømt om å gjøre og har fått motbevist det av en kompis.

 

Er det noen som vet i det hele tatt hva jeg burde gjøre?

 

 

Er forresten blitt avholdsmann nå. Slutt på drikking og røyking og om noen så mye som prøver å gi meg narkotiske stoffer så skal jeg personlig lemleste de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har glad for at jeg ikke har opplevd liknende :nei:

 

Klarte forresten en gang å hjelpe en venn i å havne på glattcella ved å roe han ned når noen politifolk stod klare til å ta han med. Da hadde han allerede fått en advarsel..(han virra rundt på en gate i Trondheim foran en sivil up bil).

 

Teqila hadde skylden den gangen :cry:

Lenke til kommentar

Uffda, ikke gøy! Men fint at man på en måte lærer.

Selv er jeg avhold, har smakt, men aldri likt smaken av alkohol-drikker. Samt har aldri sett pointet med å drikke seg dritings heller. Men forstår de som tar seg noen øl, vin, sterkere saker etc for at de liker å kose seg med det.

 

Om jeg hadde vært i din situasjon så ville jeg først tatt blodprøver/urinprøver etc for å påvise narkotiske stoffer og promille. Tross alt det er ikke forbudt å drikke seg full, ei heller sørpefull. Narkotiske stoffer nok en anne sak, men om det er blitt smuglet i deg så er mann ikke strafferettslig for det spør du meg.

 

Jeg ville også fremskaffet så mange vitner som mulig som kan tale din sak og hendelsesforløp denne kvelden. Samt også forklare hvordan du er som person slik at man kan få noen plusser i margen under politiets bedømmning av saken.

 

Hvordan "slo" du til denne damen da? Er det vitner eller video opptak fra gaten f.eks der dette skjedde. Tok hun å provoserte før slaget traff, slo hun først eller annet. Dette kan også være med å vippe favør i riktig retning.

 

Skriv ett skriv til politiet med saksnummeret etc hvor du oppsumerer alt sammen, skriv på navn etc til vitner som stiller opp. Skriv på at du beklager hele opptrinnet og vær en angrende synder som legger alle kort på bordet. Rett og slett hjelp politiet med å "oppklare" saken slik at den blir avsluttet raskest mulig.

 

Om du er uheldig og taper alle instanser i saken her så blir nok bare en bot + ripe i rullebladet. Tvilsomt at ordensforstyrrelse + litt slåssing blir straffet med fengsel. Såfremt da at ikke hun som ble fornærmet har lidd større skade av hendelsen.

 

Lykke til i allefall og gjerne oppdatert sakens utfall. :)

PS, glad at du har lært noe av det slik at man i allefall kan være måteholden på alkohol inntaket, om ikke avhold som du nevnte. :)

Lenke til kommentar
Personlig hadde jeg kanskje vurdert hvilke folk jeg ville henge sammen med også.

5672755[/snapback]

Selv om man har gode kompiser, kan man lett havna på en fest/nachspiel med de gale folka. Er bare et par uker siden jeg slokna en kort stund på et nachspiel, og da jeg våkna igjen, var stua faen meg full av folk som røyka hasj og det som verre var. Da fant jeg riktignok ut at det var på tide å komme seg hjem :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...