Gå til innhold

Beste MSN- klient


stian123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er egentlig ganske fornøyd med vanlig MSN Messenger jeg, men har brukt Trillian en del også, og det er jo greit hvis man bruker Yahoo, AIM og ICQ. :)

5676488[/snapback]

Trillian er helt greit, men foretrekker jeg Gaim Trillian pga:

 

*Ikke til Linux

*Fant ikke support til Jabber/GoogleTALK/iCHAT-protokollen på hjemmesiden dems (men jeg mener å ha lest noe om dette i PRO utgaven)

 

*Man må betale for video-features, det er riktignok ikke webcamfeatures integrert i Gaim, men (ifølge et lite søk på google) går det ann med litt plug-inn og det er prosjekter på gang med å få dette integrert...

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar

Har brukt Miranda nå ei stund og ikke noe slår den uansett.....den bruker 680kb minne i taskbar og 6mb da den er oppe. Den kan styles om det er ønskelig med transparent skins osv.

 

Tester den nyeste msn beta 8.0 om dagen, og den eier de tidligere msn versjoene....utenom en hardt tweaka 6.2 :!: Har et minneforbruk på 15m da jeg har den oppe med mange vidnuer og den bruker 8mb da den er på taskbar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg hart brukt en hel haug med klienter, (MSN, Trillian, aMSN, GAIM) og jeg må si at Trillian er den desidert beste! Ingen over, ingen ved siden...

Lenke til kommentar
Jeg hart brukt en hel haug med klienter, (MSN, Trillian, aMSN, GAIM) og jeg må si at Trillian er den desidert beste! Ingen over, ingen ved siden...

5682780[/snapback]

Kan du ikke komme med en begrunnelse isteden for å bare skrive Trillian er best?

 

Brukte Trillian sist for over et år siden (da jeg hadde XP), mye som sikkert har blitt forandret siden da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg hart brukt en hel haug med klienter, (MSN, Trillian, aMSN, GAIM) og jeg må si at Trillian er den desidert beste! Ingen over, ingen ved siden...

5682780[/snapback]

Kan du ikke komme med en begrunnelse isteden for å bare skrive Trillian er best?

 

Brukte Trillian sist for over et år siden (da jeg hadde XP), mye som sikkert har blitt forandret siden da...

5683244[/snapback]

Ok, kan jeg godt. Her er mine grunner til hvorfor jeg bruker Trillian.

 

Pluss:

- Støtter MSN, Jabber (Google Talk), Yahoo, IRC, IRQ og AIM

- Masse gode plugins (som kun virker i Pro :cry: ) (Jeg har nå Pro versjonen :innocent: )

- Samtalene blir lagret i logger

- Multitabbed chatting (som i MSN Plus)

- Kan bruke alle klientene samtidig

- Godt brukergrensesnitt

- Masse innstillinger som kan endres (om jeg nevner noen av dem, så tar det 59 linjer, minst)

 

Minus:

- Kan ikke ta videosamtaler med MSN-klienter, brukeren med webcam må ha Trillian

- Finnes ikke på norsk (er omkring 12 filer og 12 DLL-filer å endre)

 

Det er det jeg vet, etter at jeg byttet fra aMSN til Trillian har jeg begynt å elske alle pluginsene som finnes. Det er sykt mye man kan gjøre, om du lurer på mer; sjekk ut Hjemmesiden til Trillian!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...