Gå til innhold

Bindings of the Windseeker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey..

Var i MC og den ene Bindings of the Windseeker droppa (fra garr) og jeg fikk den, så jeg har da planer om og farme sammen alt jeg trenger til jeg får den andre delen :) er det noen som har fått denne før og eventuelt har noen råd om hvordan jeg skal farme til den? grunnet all Arcanite Baren jeg trenger etc :p

takker for all svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elemental flux er det bare å kjøpe fra vendor, så bare ha rundt 450 g på deg etter å ha farmet all arcaniten. Elementium ore og Fiery core burde guildet ta seg av (dere må i såfall ha tilgang til BWL og klare å drepe Razorgore og eventuelt Vael + Broodlord for elementium, ellers koster det rundt 100 g per stykk på AH.).

Arcanite Bars er så og si det eneste du trenger. Det er en fordel å ha guildies som kan hjelpe deg med mining/transmuting, for det tar en stund å skaffe 100 bars alene. Fiery cores burde guildet også ta seg av, det har en ganske hyppig droprate i MC.

Skrevet

Du får vell bare Arcanite Crystal av Large Thorium Veins, kjør derfor par turer i Burning Steppes & Winterspring. Selg Azerothian Diamond og Thorium Bars du får går som regel som varmt hvetebrød på AH. Så du kan kjøpe ut elemental flux.

Skrevet

ok takker.. til deg som sa at jeg skal ha noe fra rag.. ja det er et quet drop :) essence of the firelord.. men takkker for alle svar

Skrevet
ok takker.. til deg som sa at jeg skal ha noe fra rag.. ja det er et quet drop :) essence of the firelord.. men takkker for alle svar

5672332[/snapback]

Kan nevnes at den har droprate på 100% når du har questet.

Skrevet (endret)

1x Elementium Ore

3x Elemental Flux

1x Firey Core

10x Arcanite Bar

x 10 = :o

Jeg sparer til sverdet fikk 66 Arcanite bars fra lvl 1- 51 :thumbdown:

Endret av War
Skrevet
1x Elementium Ore

3x Elemental Flux

1x Firey Core

10x Arcanite Bar

Jeg sparer til sverdet fikk 66 Arcanite bars fra lvl 1- 51  :thumbdown:

5672561[/snapback]

hmm, er ikke du druid?

druid me TF ftw, må være kos å vandre med legendary i bagsa hele tiden...

Skrevet
1x Elementium Ore

3x Elemental Flux

1x Firey Core

10x Arcanite Bar

Jeg sparer til sverdet fikk 66 Arcanite bars fra lvl 1- 51  :thumbdown:

5672561[/snapback]

hmm, er ikke du druid?

druid me TF ftw, må være kos å vandre med legendary i bagsa hele tiden...

5672604[/snapback]

vis du har lest noen av hans tidligere poster så hadde du vist at han har begynt på en warrior :) eller en kriger som har liker og kalle det ;)

Skrevet (endret)

War= en som ville ha macen for gøy før han visste om arbeidet bak lagingen og at Øye var BoP

Finnes mange druider med macen selv om det ikke er noe optimalt.

Endret av War

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...