Gå til innhold

Skumle eventyr spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen på forumet her som har noen skumle spill å annbefale ?.. Helst Eventyr spill der det ikke er all skytinga som er i fokus, men heller at det er en skummel stemning.

Ikke spill som F.E.A.R med andre ord...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Farenheit (eller Indigo Prophecy som det heter i amerika) er i hvertfall ganske bra i starten, dabber litt av mot slutten men det er verdt tiden det tar å spille igjenom. Noe som heller ikke tar så lang tid :) Endret av ttt
Skrevet (endret)

Foruten om det som allerede er nevnt:

Vampire The Masquerade Bloodlines: RPG spill med god (skummel) stemning.

Cold Fear: Resident Evil lignende spill som foregår på en forlatt båt (mye action).

Obscure: Resident Evil lignende spill med en gjeng skoleelever (Har co-op!)

EDIT:

Søkte litt og fant et spill som heter "Scratches." Kommer den 1. Mars og det finnes alt en demo av det.

Endret av bensinkanna
Skrevet (endret)

I min bok er Call of Cthulhu: Dark Corners of The Earth noe av det beste du får i denne sjangeren. Spillet kommer på PC i mars.

Du kan lese Xbox-omtalen her.

Endret av mcgroven
Skrevet (endret)

gammelt spill (kom vel like etter CD-rom'en), men veldig bra syns jeg ! (filmgrafikk....eller filmet grafikk ;))

Phantasmagoria ! syntes det var skummelt.. men var bare 15 eller noe når jeg spilte det :)

Kan være vanskelig å finne, kom på 7 cd'er i sin tid.

Endret av slakt
Skrevet (endret)

Clive Barkers Undying var jo veldig bra det, men det begynner og drege på årene nå :thumbup: . ... anbefales på det sterkeste :)

Endret av DJAIR
Skrevet
Resident Evil 4 er et helt fantastisk bra spill, og det klart beste i hele serien.

5671175[/snapback]

Kan ikke sammenlignes, 4ern skiller seg såpass mye fra de andre...

2ern er best ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...