Gå til innhold

TES: Kan du spille Oblivion? Test maskinen din her!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

besto på minimus men ikke på req ;( videocard som er flaskehalsen. har et GT6600 128mb kort

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg kjørte testen på maskinen på jobb. Den har en Celeron 2,6Ghz CPU og intergrert Intel Crap-hics..

Gjett hva jeg fikk?

"Congratulations, your system will Rock this product! Wish we had a system that hot you lucky dog."

Det er kanskje litt kokt?

Skrevet
Vel, jeg kjørte testen på maskinen på jobb. Den har en Celeron 2,6Ghz CPU og intergrert Intel Crap-hics..

Gjett hva jeg fikk?

"Congratulations, your system will Rock this product! Wish we had a system that hot you lucky dog."

Det er kanskje litt kokt?

5698942[/snapback]

haha, screenshoot?

Antar du fikk lavest på cpu og skjermkort?

Og har den xp professional trekker det jo opp en del. :!:

Tviler på at den kan kjøre spillet noe særlig, da du ikke får kjøpt dårligere.

Skrevet
Det virker som "Oblivion" er fjernet fra den listen nå.. kan ihvertfall ikke finne det, listen går rett fra N til P", og ikke noe "Morrowind" eller "Elders" heller. Jeg er ikke bekymret uansett :)

5720345[/snapback]

Ligger under The Elder Scrolls IV: Oblivion. :)

obl8li.th.jpg

Maskinen min passerte forøvrig begge testene.

Som de fleste allerede har nevnt må man ta en slik test med en klype salt, resultatet genereres av en maskin, ikke et kompetent menneske.

Resultatet blir da deretter, og vil i mange tilfeller ikke stemme overens med virkeligheten.

Skrevet

Ahh! lols.. så feil ja. Som jeg sa, jeg er ikke bekymret, men jeg de er en smule optimistiske uansett:

Congratulations, your system will Rock this product! Wish we had a system that hot you lucky dog.

:)

Skrevet

Alt går greit til skjermkortet kommer på banen. Mitt mobile 9700 har bare 64 mb ram, mulig at jeg allikvel kan kjøre på lave settings? selv om det ikke er støttet?

Skrevet
Alt går greit til skjermkortet kommer på banen. Mitt mobile 9700 har bare 64 mb ram, mulig at jeg allikvel kan kjøre på lave settings? selv om det ikke er støttet?

5722326[/snapback]

Har dette kortet sånn teknologi sånn at den "låner" ram ifr asystemminnet, som er ganske vanlig på slike kort med lite minne.

Tror det vil gå fint jeg. Ihvertfall hvis du har den teknologien.

Skrevet

5722326[/snapback]

Har dette kortet sånn teknologi sånn at den "låner" ram ifr asystemminnet, som er ganske vanlig på slike kort med lite minne.

Tror det vil gå fint jeg. Ihvertfall hvis du har den teknologien.

5722488[/snapback]

Har ikke hypermemory hvis det var det du siktet til. Uansett får jeg spilt det på min brors pc, så er vel ikke det veldig store problemet

Skrevet (endret)

Jeg passerte begge testene og det stod at maskina vil rocke dette spillet, men en ting jeg lurer på er hvilket OS som de egentlig mener jeg trenger siden de trekker ned på grunn av det. Kan det være de mener jeg burde ha vista?

Edit: glemte å legge til det fantastiske bilde jeg lagde :p

post-68351-1142143922_thumb.jpg

Endret av anal_fabet
Skrevet
Jeg passerte begge testene og det stod at maskina vil rocke dette spillet, men en ting jeg lurer på er hvilket OS som de egentlig mener jeg trenger siden de trekker ned på grunn av det. Kan det være de mener jeg burde ha vista?

Edit: glemte å legge til det fantastiske bilde jeg lagde :p

5739875[/snapback]

Ja enten vista eller winxp professional 64 bit. :roll:

Skrevet

Vel, får ikke godkjent, har vel med at dette programmet ikke klarer å gjenkjenne min CPU som en overklokket XP, er en 2500+ som er overklokket til 3200+, så skulle jo passere recomended,

ser at jeg fikk en strek mer på operativsystemet enn andre har fått...

post-23474-1142165348_thumb.jpg

Skrevet
Er veldig veldig spent på om Geforceti4200 kan kjøre Oblivion!

Jeg tviler, men skulle det vise seg at jeg tar feil vil det i hvert fall gå så tregt at det blir nærmest umulig å spille.

Ikke er det under den offisielle listen over støttede skjermkort heller, dessverre.

Skrevet
Maskinen min kommer til å rocke detta spillet så jæv***...

Jeg har nemlig en Xbox 360 :tease:

5750677[/snapback]

Det vil gå "greit", men ikke like bra som pc da selvfølgelig. :cool:

Skrevet
Maskinen min kommer til å rocke detta spillet så jæv***...

Jeg har nemlig en Xbox 360 :tease:

5750677[/snapback]

Det vil gå "greit", men ikke like bra som pc da selvfølgelig. :cool:

5751122[/snapback]

Sikkert... Hadde jeg hatt en bra pc hadde jeg kjøpt spillet til den for å si det sånn.

Men dette er ikke tilfellet for meg, jeg tror det kommer til å gå fint på xbox, litt lengre loadetider da, men jeg har god tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...