graks Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 sjekk ut disse nye høy oppløselige skjermbildene fra ut2007.gleder meg som er liten unge til spillet kommer ut i slutten av 2006. spillet er helt fantastisk ut,kommer til og oppgrader pc min til og spille det spillet på max.det er bare crysis som har bedre grafikk enn ut2007. http://img.gamespot.com/gamespot/images/20...5_screen002.jpg http://img.gamespot.com/gamespot/images/20...5_screen003.jpg http://www.gamespot.com/pc/action/unrealto...creenindex.html *** Vennligst ikke legg store bilder direkte inn i tråden. Det holder med en link, eller thumbnails - TST ***
StarGazer Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 (endret) Jeg kommer til microsoft. Edit:link som skal virke http://www.worthplaying.com/article.php?si...=thread&order=0 Endret 26. februar 2006 av StarGazer
thomassit0 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 heftig.... dette blir nok bra når jeg tenker meg om er det egentlig ganske mange lovende spill som kommer i år; dette, Oblivion, Crysis, Gears of War, Halo 3 kanskje, + + +.
iStephano Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 når kommer dette ut? noen som veit hva kravende er sånn ca til og kjøre det maks? I 1280x1024ca..
graks Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 skal komme ut i q4 2006.for og kjøre det på max på 1280x1024 med 4xfsaa and 8xaf,bør du ha en amd 64 4400+ og et x1900xt burde klare det greit.Med unreal motoren har altid vært mere cpu-limited enn gpu-limited.så det er viktigere med en bra dual core cpu,enn er super highend skjermkort. når kommer dette ut? noen som veit hva kravende er sånn ca til og kjøre det maks? I 1280x1024ca.. 5666948[/snapback]
Deadringer Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Jeg tviler på at dette spiller kommer til å slå serlig ann blandt ut fanatikere. Det får garantert ikke den samme underholdningsfaktoren med farten og spenningen som orginale ut hadde Men grafikken er fin nok den
Matsemann Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Enda et dårlig spill med bra grafikk som gjør at de som gidder må betale 15k for å oppgradere pc-en sin pga en dårlig kodet grafikkmotor... De kan i det minste gjøre slik at man kan spille spillet med litt dårligere grafikk på litt eldre kort...
[^..^]Christian Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 (endret) Jeg tviler på at dette spiller kommer til å slå serlig ann blandt ut fanatikere. Det får garantert ikke den samme underholdningsfaktoren med farten og spenningen som orginale ut hadde Men grafikken er fin nok den 5667378[/snapback] Enig, men de har vel nevnt at de skal litt tilbake til røttene, altså basere spillet mer på UT enn UT2004.... Håper de holder hva de lover..... Akkurat når det gjelder UT kommer spillbarheten forann grafikken edit : Er forresten ikke så glad i all den fokuseringen på kjøretøy osv.... Synes heller de kunne prøvd å komme opp med noe innovativt når det gjelder kontrollsystem e.l.. Vil da ikke at alle spill skal bli som battlefield, må ha litt variasjon... Endret 26. februar 2006 av [^..^]Christian
fenris1911 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Enda et dårlig spill med bra grafikk som gjør at de som gidder må betale 15k for å oppgradere pc-en sin pga en dårlig kodet grafikkmotor...De kan i det minste gjøre slik at man kan spille spillet med litt dårligere grafikk på litt eldre kort... 5667504[/snapback] Det var voldsomt så mykje du visste om eit spel som først kjem om godt over eit halvt år da.
Knarke Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Ja, for all del. Spillutviklere burde ta et par steg tilbake for å nedgradere grafikken, slik at de som ikke tar seg råd til å holde seg halvoppdatert på hardwarefronten kan låse den grafiske utviklingen av spill i sjakk. I lys av dette burde kanskje også racerbilprodusenter jekke litt ned på oppgradering av biler, slik at de lagene som har mindre penger å rutte med også kan ha sjansen til å vinne Formel 1. Det er dessuten stilig med alle folkene som standfast kan si at dette kommer til å bli et dårlig spill uten å ha spilt det selv. Jeg er _helt_ for subjektive meninger, men den meningen gjelder vel helst bare fordi de aldri vil kunne spille det selv, enten av hardwaremangel eller av pretensiøsitet for utvikling og/eller merkevarebygging av kjente franchiser.
hugRmunR Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Leste på Actiontrip at UT2007 skal komme ut i 2007... Spillet har da nydelig grafikk =) Men er ikke så glad i sci-fi spill jeg da
Hawkn Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 (endret) Enda et dårlig spill med bra grafikk som gjør at de som gidder må betale 15k for å oppgradere pc-en sin pga en dårlig kodet grafikkmotor...De kan i det minste gjøre slik at man kan spille spillet med litt dårligere grafikk på litt eldre kort... 5667504[/snapback] Jeg kan ikke forstå hvordan du kan vite at det kommer til å bli elendig, bare fordi det har bra grafikk? Synes UT serien er ekstremt god og jeg håper og tror på at 2007 blir like bra som de andre spillene i serien Endret 26. februar 2006 av Hawkn
ttt Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Vart ikkje så veldig imponert av dei bileta. Alt ser bra ut, men eg syns det mangler det lille ekstra. Uansett, rekner med at vi kan vente oss mykje flott frå UE3 motoren. Det blir og noko anna når du faktisk spelar spelet, og ikkje bare gransker bilete.
Crispin Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Viss man ikke blir imponert over disse bildene, så blir du nok aldri imponert. Du kan synes hva du vil om spillet, men bildene var flotte
thomassit0 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 er nok det du. velkommen til next gen grafikk motorer i dette tilfellet, UnrealEngine 3
fenris1911 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Bilder er jo ein ting, ein annan ting blir å sjå det live, med dynamiske fargar, lys og skyggar som dansar over modellar og veggar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå