Gå til innhold

1,5mm klaring fra blokk til gf-kortet. Nok?


Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg holder på med en arbeidslogg, hvor jeg lager en GF4-blokk.

Jeg lurer på om det er nodvendig å forsenke hullet som er ligger veldig nærme kanten, og som er det som ligger nærmest utgangen. Når skruen er skrudd inn, stikker den opp 1,5mm.

 

Er jeg nødt til å forsenke den, eller kan det gå bra?

 

Kortet er et Asus GF4 Ti4400

 

thumb_24feb427.jpg

 

thumb_24feb428.jpg

Endret av meastp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg -har- allerede en worklog: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=132&t=542458&st=0 (merk NOREPLY. Bare Skrue som ikke fikk med seg det :p)

 

Holder på med GPU-blokka, men har ikke hatt tid til å oppdatere med siste bilder enda. De kommer en av de nærmeste dagene. Jeg holder på å skru den sammen. Det som gjenstår: kjøpe noen skruer jeg mangler, sammenføyning med silikon, borre hullene til festing i kortet med 2,5mm (er 1,5mm nå), og planslipe.

Lenke til kommentar

Fikk ordnet med fordypninger likevel. Det gikk akkurat med et 6mm bor. ;) Forsøkte å skru sammen for "bøttetest", men det kom en del bobler. Har tre hull jeg ikke har puttet skruer i. Her må jeg bruke muttere da jeg var litt uheldig med første forsøk, så måtte borre hullene to ganger (umulig å gjenge opp igjen...). Skal kjøpe skruer etterpå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...