griped Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Hei! jeg har strevd lenge med å få tak i the incredible machine (tim) 1 eller 2 er det NOEN som kan hjelpe meg
FonderPrism Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 (endret) The Underdogs.org - The Incredible Machine The Underdogs.org - The Incredible Machine 3.0 The Underdogs.org - The Even More Incredible Machine Viss du leter litt nede på sidene så finner du "Where to get it:", der kan du trykke "Here!" for å laste det ned. "The Even More Incredible Machine" går dette desverre ikke ann på ser jeg... The-Underdogs ruler når det gjelder gamle spill EDIT: * Alle spillene er lovlige å laste ned viss du lurte Endret 25. februar 2006 av purity
Zeph Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Men ikkje TIM 2, som du ser her: http://www.abandonia.com/games/395/downloa...bleMachine2.htm
griped Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 takk for ditt svar men inne på den siden går det bare ann å laste ned en fil om gangen, prøv selv! og det er over 160 filerhehe
griped Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 har vært der inne før men hvor trykker jeg sånn at den begynner å laste?
Zeph Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 (endret) takk for ditt svar men inne på den siden går det bare ann å laste ned en fil om gangen, prøv selv! og det er over 160 filerhehe 5663087[/snapback] Om du ser litt nærmare er det ein link på "Here!" der du kan laste ned heile spelet. Om du vil ha ei fil frå arkivet kan du, men det du vil ha er heile pakken. Sjå vedlagt bilete. Endret 25. februar 2006 av zeph
griped Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 åååååååå tabbe hehe :!: jaja den funka men desverre funket ikke spillet på min data vet du om noen program ellr noe jeg må ha for å spille det på min data?
TheOats Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 The Underdogs.org - The Incredible MachineThe Underdogs.org - The Incredible Machine 3.0 The Underdogs.org - The Even More Incredible Machine Viss du leter litt nede på sidene så finner du "Where to get it:", der kan du trykke "Here!" for å laste det ned. "The Even More Incredible Machine" går dette desverre ikke ann på ser jeg... The-Underdogs ruler når det gjelder gamle spill EDIT: * Alle spillene er lovlige å laste ned viss du lurte 5662732[/snapback] Tim 1 og 2 er ikk lovlige å laste ned nei!
agalate Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Prøv å kjøre spillet gjennom dosbox; http://dosbox.sourceforge.net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå