Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Æsj..!

Btw; Noen som kan stemple "DENIED", eller "UGLY" som ett stempel i rødt og legge bilde inn igjen? :innocent:

Endret av ketchez
Skrevet

Synes ikke det er pent og kommentere bilder andre poster av seg selv på en negativ måte... Kan være meget sårt for den det gjelder :cry:

post-63-1112892500_thumb.jpg

Skrevet
jeg kunne faktisk tenkt meg piercing i nippelen :hmm: *se for seg mammas ansiktsuttrykk* :!:

Da burde du poste bilde her da :p hæhæ

Skrevet

hehe, skal synge på Battle of the bands her og har prøvesminka meg som Hank Von Hælvette...Jeg trenger ikke og si at vi går for beste sceneshow? :D

post-63-1112902882_thumb.jpg

Skrevet
hehe, skal synge på Battle of the bands her og har prøvesminka meg som Hank Von Hælvette...Jeg trenger ikke og si at vi går for beste sceneshow? :D

Det var et fett bilde!! :cool:

Her er jeg!

Beklager elendig kvalitet...

post-63-1112903359_thumb.jpg

Skrevet

Det var et fett bilde!! :cool:

Her er jeg!

Beklager elendig kvalitet...

hehe, takk... Ett til, veit det ser mongo ut men blir fett med flosshat, stokk, kappe, Turbojugend jakke, og rosa tøfler ;)

post-63-1112903911_thumb.jpg

Skrevet
Ser mer ut som Den dopa Mr. Hælvette :p

Neida!

Ops! Glømte bildet! :p

Skal aldri kaste den! :love:

Hehe, du sier noe ;) Rammstein er bra saker!!! buck dich, links 2 3 4, Du hast osv osv osv er KONGE!!!

Bilde: Legger med ett til og tenker med gru på at jeg burde ha webcam og ikke plugge inn memorycardet fra dig. cam hele tia :(

post-63-1112910412_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte meg pilotbriller isted. Hadde lyst på det i fjor, men fant aldri noen som kledde meg. I følge en god venninne av meg kledde jeg disse, så da var valget enkelt. :p

edit: nei, personligheten min er ikke slik bildet framstiller den som. :p

post-63-1112985640_thumb.jpg

Endret av flodhest
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...