Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hater når folk gjesper. Blir inni meg irritert. Hva er poenget med å gjøre de som ikke er trøtte til å bli trøtte? Kjefter alltid på folk som gjesper når jeg er i nærheten. Selv skjermer jeg mine gjesp. Går fort på do, eller gjesper med lukket munn. Det er det ikke mange som greier, eller? :w00t:

Høres ut som du har issues. Går du seriøst på do for å gjespe?

Lenke til kommentar
Jeg hater når folk gjesper. Blir inni meg irritert. Hva er poenget med å gjøre de som ikke er trøtte til å bli trøtte? Kjefter alltid på folk som gjesper når jeg er i nærheten. Selv skjermer jeg mine gjesp. Går fort på do, eller gjesper med lukket munn. Det er det ikke mange som greier, eller? :w00t:

Høres ut som du har issues. Går du seriøst på do for å gjespe?

Ikke når jeg er alene, men for andres hensyn. Dette er noe av de svært få tingene jeg irritererer meg over. Og hva er greiene med å gjespe og lage lyder samtidig? Er det nødvendig? Nei.

 

Ergo; gjesping er det jeg prøver å bekjempe. Død over gjesping! :wee:

Lenke til kommentar
Her er jeg sminket og dresset opp til fest. Trodde de kunne få meg inn uten at jeg sto på gjestelista, men nope. Får sitte hjemme og feste for meg selv, nå som jeg har pyntet meg og alt. :( Føler meg litt alene :cry:

 

This sucks!

 

Fikk låne serveren til en venn av meg...wey!

 

http://www.partypicz.net/kjedermeg.JPG

WoW! *trykkePåFlørteknappen*

 

"Harru' lyst å værra me' mæ hjem og se på frimerkesamlinga mi?"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...