karpov Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Jeg skal få meg en mere serriøs website for mitt elektronika prosjoekt, röst. Har sjekka ut cliche og synes det ser veldig rimelig ut. Det jeg må vite er om webhosterne støtter diverse funksjoner jeg vil ha. Jeg vil bl.a kunne gå inn å legge til nyheter på siden fra hvor som helst uten å måtte bruke et ftp-program. Tenker kanskje også etter hvert å selge cder derfra. noen som har forslag til annen andresse enn www.rost-music.com? (er så synn at "ö" ikke kan brukes!) Jeg er også på utkikk etter en webdesigner. Er det noen der ute som har lyst til å sette opp en side for meg (gratis eller veldig rimelig) så ta kontakt. Tenker ikke på no fancy greier, bare bare en enkel side med et enkelt design. MVH Dam
MrBjoern Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 jeg vil vel anbefale et webhotell med php muligheter. (da du kan få til enkle web shoper i php) vis du skal redigere sidene uten ftp kan du jo bruke Cpanel. (det jeg gjør er og klippe ut koden for så og lime den inn. noen sier nok at dette er lit tungvint men det funker) ellers er det nok mange som har mye mere peiling på dette her en meg. ps har ikke noen forslag til annen web adresse. (skal tenke litt på det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå