Gå til innhold

Trenger du ny Anime serie å se på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pleier ikke å være enig i slike Top xxx-lister, mange av animeene liker jeg lite eller ikke i det hele tatt.    Ofte kan jeg finne gullkorn i animeer som ikke er på listene engang.  ;)

5704104[/snapback]

 

Veldig sant, men så nettop Elfen Lied ferdig, og er nå nr2 på anime listen min ^^. Sånne lister kan være utrolig nyttige......

Lenke til kommentar

Elfen Lied er en genial serie.

 

Kan gi noen anbefalinger til serier.

 

Naruto: Veldig bra anime serie, men nå i nyere tid er det VELDIG mye filler episoder. Dette er episoder som ikke har noe med manga handlinga å gjøre og som rett å slett er kjederlige. Men alt i alt, kan du glede deg over mere en 140 episoder med super handling.

 

Bleach: En anime som det i alt er litt over 60 episoder av, denne serien og naruto er mine to favoritter. Jeg anbefaler begge på det sterkeste!

 

Elfen Lied: En anime serie med avsluttende handling over 13 episoder (og en ekstra episode #14). Denne anime serien har en del nakenhet i seg, og har en viss undertone av sex og. Handlinga er veldig bra, og siden serien ikke er så lang blir det ikke en serie som handlinga blir dratt over lange perioder.

 

GantZ: Veldig bra serie men avsluttende handling over 26 episoder. Denne serien har en del seksuelt innhold og nakenhet. Det kan til tider være litt vanskelig å forstå hva som foregår men du blir raskt dratt inn i handlinga igjen. Men må bare legge til at slutten på serien var ELENDIG, du forventer deg en ting men blir skuffet med en helt annen slutt en forventet.

 

 

 

Har akkuratt begynt å se på Fullmetal Alchemist, bra serie men jeg har ikke kommet helt inn i handlinga enda. Jeg er kommet til episode 9.

Endret av SuperPjokkeN
Lenke til kommentar

Elfen lied er digg, samurai champloo er enda bedre, morsom og action fyllt anime anbefales på det sterkeste.

FMA er helt greit, ble litt lei sytinga mellom de brødrene men ellers flott.

Naruto, begynner bra blir bare drit lengre uti, med mindre du liker "jeg skal være snill mot alle som ser uskyldige ut og jeg bryr meg ikke om at de har vært med å drept flere hundre folk for det var sikkert ikke deres feil" osv.

Ghost in the shell ganske underholdene og, stand alone episodene spes.

Lenke til kommentar
Naruto, begynner bra blir bare drit lengre uti, med mindre du liker "jeg skal være snill mot alle som ser uskyldige ut og jeg bryr meg ikke om at de har vært med å drept flere hundre folk for det var sikkert ikke deres feil" osv.

5720472[/snapback]

 

Hehe, jeg hater det jeg å, men det er kun de stygge filler episodene som er sån.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...