Gå til innhold

Er Warrior/Ranger bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada. I det du skaffer deg tigers fury har du den "beste" attack speed boosten i spillet =) Du får også troll unguent, som er _bedre_ enn healing signet. Absolutt ett bra yrke. Men pass opp, ikke regn med å ha 50/50 fordeling i skillbaren, men regn emd å ha maks 1, muligns 2 ranger skills, en res signet, og 5-6 warrior skills.

Lenke til kommentar
Jada. I det du skaffer deg tigers fury har du den "beste" attack speed boosten i spillet =) Du får også troll unguent, som er _bedre_ enn healing signet. Absolutt ett bra yrke. Men pass opp, ikke regn med å ha 50/50 fordeling i skillbaren, men regn emd å ha maks 1, muligns 2 ranger skills, en res signet, og 5-6 warrior skills.

5653157[/snapback]

 

Frenzy er bedre enn TF i GvG, og bedre enn TF i HA også mener jeg. Troll Unguent er da nesten helt ubrukelig da man må specce i Wilderness og ikke får Gale (det samme gjelder forresten for TF).

Lenke til kommentar
Er ikkje det knallbra då?

Å kunne slå hardt samtidig som du healer?

Har ikkje prøvd spelet, men det høyrest ut som ein bra kombinasjon.

5678893[/snapback]

Tro meg; den er rævva. Det funker like bra som en monk som skal løpe rundt med sverd, om du skjønner tegninga.

 

Warriors skal ikke heale, og de er heller ikke gode på det. Mending hjelper svært lite.

 

Daniel :)

Endret av danilovic
Lenke til kommentar
Jada. I det du skaffer deg tigers fury har du den "beste" attack speed boosten i spillet =) Du får også troll unguent, som er _bedre_ enn healing signet. Absolutt ett bra yrke. Men pass opp, ikke regn med å ha 50/50 fordeling i skillbaren, men regn emd å ha maks 1, muligns 2 ranger skills, en res signet, og 5-6 warrior skills.

5653157[/snapback]

 

Frenzy er bedre enn TF i GvG, og bedre enn TF i HA også mener jeg. Troll Unguent er da nesten helt ubrukelig da man må specce i Wilderness og ikke får Gale (det samme gjelder forresten for TF).

5659547[/snapback]

 

 

Er ikkje det knallbra då?

Å kunne slå hardt samtidig som du healer?

Har ikkje prøvd spelet, men det høyrest ut som ein bra kombinasjon.

5678893[/snapback]

Tro meg; den er rævva. Det funker like bra som en monk som skal løpe rundt med sverd, om du skjønner tegninga.

 

Warriors skal ikke heale, og de er heller ikke gode på det. Mending hjelper svært lite.

 

Daniel :)

5679860[/snapback]

 

for det først frenzy e så jævlig dårlig at, pga du tar dobbel skade uansett, hva om det kommer en elementalist med obsidian flame og 16 eath magic, da er du død på 2 obsidian flame skal jeg si deg!

 

Daniel, bare så du vet det er monk med sverd den mest ettertraktede builden som finnes på gw og en av de mest effektive :tease:

Endret av pappman
Lenke til kommentar

Nåja. Du har ikke mye nytte av +5 energy fra HoD-sverd til en 55-monk. Fiery Flame Spitter er bedre mener jeg. En 55-monk vil jo sjeldent ha energiproblemer uansett. Og det eneste den er effektiv til, er å stå og ta imot deng de stedene det ikke er noen mesmere å se. Dessuten tror jeg at Danilovic snakker om PvP, og da er en 55-hp død fortere enn du kan si Drain Enchantment eller Vampiric Gaze :)

 

W/Mo har som oftest en ting den er god på, og det er soloing. Det at du møter en whammo med smiting er kun teoretisk, så det tar jeg ikke med engang.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...