Gå til innhold

Er Warrior/Ranger bra?


Anbefalte innlegg

for det først frenzy e så jævlig dårlig at, pga du tar dobbel skade uansett, hva om det kommer en elementalist med obsidian flame og 16 eath magic, da er du død på 2 obsidian flame skal jeg si deg!

5680032[/snapback]

 

Frenzy er den beste IASen i spillet om man vet hvordan man bruker den, for eksempel at man kan avslutte frenzy med sprint. Så lær deg hva du snakker om før du slenger ut påstander som uerfarne folk kan tro på.

 

Igjen, jeg snakker bare om PvP. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud, pappman. Snakker du om invinci-monken (min invincmonk bruker forresten rod, og greier seg finfint uansett), som er en jævlig spesifisert build, eller snakker du om GW generelt? Det meste du skriver, er i alle fall helt på trynet.

 

Daniel :)

Endret av danilovic
Lenke til kommentar
for det først frenzy e så jævlig dårlig at, pga du tar dobbel skade uansett, hva om det kommer en elementalist med obsidian flame og 16 eath magic, da er du død på 2 obsidian flame skal jeg si deg!

5680032[/snapback]

 

Frenzy er den beste IASen i spillet om man vet hvordan man bruker den, for eksempel at man kan avslutte frenzy med sprint. Så lær deg hva du snakker om før du slenger ut påstander som uerfarne folk kan tro på.

 

Igjen, jeg snakker bare om PvP. :)

5680512[/snapback]

 

ja, men hvis pvp er det eneste du spiller så kan frenzy være bra pga, protective spirit elns, har jo healing monk også i tilfelle :)

Lenke til kommentar
Herregud, pappman. Snakker du om invinci-monken (min invincmonk bruker forresten rod, og greier seg finfint uansett), som er en jævlig spesifisert build, eller snakker du om GW generelt? Det meste du skriver, er i alle fall helt på trynet.

 

Daniel :)

5682417[/snapback]

 

vet, har aldri egentlig spillt gw før, jeg har bare lest om det, sorry :blush:

 

typisk, dobbelpos igjen, jeg må selvfølgelig svare 2 folk :ermm:

Endret av pappman
Lenke til kommentar
ja, men hvis pvp er det eneste du spiller så kan frenzy være bra pga, protective spirit elns, har jo healing monk også i tilfelle :)

5682862[/snapback]

For du har ikke en prot monk i PvE (ikke at det har noe med saken å gjøre, for du skal selvsagt ikke tanke med Frenzy)? Kanke du bare slutte å snakke om ting du ikke aner en dritt om?

 

Daniel :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hei! :D  jeg har nettop fått GW og lurer på hvor mange lvl man kan lvl opp?

jeg har startet en ranger som er i lvl 6 og lurer på nårtid man kan komme til act 2??

er newbie i dette så setter pris på hjelp hehe,!!

5798183[/snapback]

 

maks level er 20 på gw, men levlene er bare en trenings del av spillet, det er etter 20 det virkelig begynner :)

 

act 2? jer regner med der er factions (aka chapter 2) du mener, det har vel lanseringsdato 28. april hvis jeg ikke husker helt feil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...