Gullars Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Hei! Spørsmålet mitt er enkelt og greit. Kven tilbyr billigast .no-domene? Skal ikkje ha webhotell, kun domene. Selskapet må vera seriøst. Altså er det viktig at domenet blir registrert i mitt namn, slik at dei ikkje kan "stjela" det av meg...
Forumforumforum Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 (endret) tror .no domene må stå i navn til et firma o.l, ikke privatpersoner.. Endret 22. februar 2006 av espennyh
themanfrom Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Du må for det første vare registrert i brønøysund registeret, og et litt usikker , men for det andre må det stå i firmanavn. Tviler litt på nr2, da jeg har sett brukere på forumet og på mirc, har det i sitt nick. Ta forekempel eNgage, som henger på mirc og på forumet, han hadde visst www.eNgage.no.. Vet ikke om det er nede nå da, i skrivende stund
rogy Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 www.domenenavnet.no tar kun 189,- for .no domener. De billigste jeg har sett hittill i hvertfall Domenenavnet
Forumforumforum Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 mange som bruker firmaet til foreldre o.l til å registrere domene på x] er dette lov ?
Blåbær Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Ja men det er foreldrene som er registrert og har det overordnede ansvaret i såtilfelle-
BeFs Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Domene-navnet kan være hva som helst. Jeg bruker befs.no, men firmaet jeg registrerte det igjennom heter noe helt annet.
trondage Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg kan bare annbefale http://www.domeneshop.no/ de tar 195,- for å registrere, deretter 90,- i året. Jeg har 15 domener akkurat nå hos Domeneshop og jeg er kjempefornøyd med tjenesten, veldig enkelt å gjøre endringer også om det skulle være nødvendig. Om du ikke har et firma til å registrere .no igjennom, så koster et .com 95,- hos de. Jeg har benyttet andre utenlandske firma før, men faller alltid tilbake til Domeneshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå