Gå til innhold

Billigast .no-domene ?

Gullars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Spørsmålet mitt er enkelt og greit. Kven tilbyr billigast .no-domene? Skal ikkje ha webhotell, kun domene.

Selskapet må vera seriøst. Altså er det viktig at domenet blir registrert i mitt namn, slik at dei ikkje kan "stjela" det av meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må for det første vare registrert i brønøysund registeret, og et litt usikker , men for det andre må det stå i firmanavn.

Tviler litt på nr2, da jeg har sett brukere på forumet og på mirc, har det i sitt nick.

Ta forekempel eNgage, som henger på mirc og på forumet, han hadde visst www.eNgage.no.. Vet ikke om det er nede nå da, i skrivende stund

Skrevet

Jeg kan bare annbefale http://www.domeneshop.no/ de tar 195,- for å registrere, deretter 90,- i året.

Jeg har 15 domener akkurat nå hos Domeneshop og jeg er kjempefornøyd med tjenesten, veldig enkelt å gjøre endringer også om det skulle være nødvendig.

Om du ikke har et firma til å registrere .no igjennom, så koster et .com 95,- hos de.

Jeg har benyttet andre utenlandske firma før, men faller alltid tilbake til Domeneshop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...